järfällatråden 9
Utteröga - det vore super! Kan du kolla med din kompis om hon har det kvar och vad hon vill ha för det och vad det är i för skick? Jag är en muminfantast
Går det att byta ut det som hänger ned?
Utteröga - det vore super! Kan du kolla med din kompis om hon har det kvar och vad hon vill ha för det och vad det är i för skick? Jag är en muminfantast
Går det att byta ut det som hänger ned?
Utteröga - mormor är här på besök med "storplånkan" så nu har vi vips ett muminbabym redan
Härligt med första barnbarnet som blir så galet bortskämt. Tack ändå om du redan har kollat! Ett tips om hon vill bli av med det ändå är tradera. Helt sjukt vilken omsättning det är på babyprylar där. Har försökt buda på bumbostol och det är krig i in slutsekunderna varje gång
Ha en härlig lördag tjejer trots det mulna vädret! Kram från Lina och gymägaren Selma!
Gomorron tjejer! Nu har mormor och plastmorfar åkt hem till norrland efter en mysig helg med shopping och god mat. Selma har blivit duktigt borskämd med att bli buren heeeela helgen
Idag är det "puppdag" för henne eftersom hon bara bajsar en gång i veckan så det har varit ett himla knusslande hela natten så det blir nog lungt för oss idag. TV, babygym, pyssla lite och ta det lugnt tillsammans med Henrik. Hoppas ni också får en mysig söndag!
Flingan - hoppas Agnes mår bättre!
Nån som vill ta en prommis elle fika på torsdag eller fredag till veckan?
Flingan - vi får sätta upp en stående en gång i veckan så vi får ha lite mental semester från man, tvätt och städning
Håller med om pengarna.... suck vad trist det är! Som tur var fick jag lite extra denna månad då mitt jobb går in och betalar upp till 90%.
Selma har forftarande inte gjort sin business... en vecka nu. Tycker så synd om henne med hennes magont
Elin - åh vad synd! Jag kan bara torsdag och fredag denna vecka. Har BVC, MVC och lunch mån - ons. Hur ser nästa vecka ut för dig? Kanske vi ska ta småttingarna till ÖF? Ang. däcken så är jag imponerad att du ens tänkte byta dem själv! Jag orkar knappt lyfta ens däcket...
Jag trodde föräldrarpenningen skulle komma idag? Kommer den den 26:e?
Flinagan - det är något galet med min e-legitimation så jag kommer inte in, men nu när du säger det så kom det nog den 26e förra månaden.
Ja ni de är härliga de små liven. Selma har ju som sagt inte bajsat på över en vecka och så passar hon på just de 5 minuterna jag ligger med rumpan bar i gynstolen och har ett "avslappnat" samtal om mitt sexliv med min barnmorska. Fick försöka samla ihop mina prylar och hoppa i underkläderna och avsluta samtalet och ta emot ett recept med en gallskrikande nedbajsad bebbe i famnn. Vilket hallabalo!
Stora syster - vad är det för bra outlet som har sådana saker?
Usch vad kallt det är nu! Det känns jättelyxigt att vi har köpt ett hus, men fasen vad olyxigt det är med uppvärmingskostnaden 
Stora syster - vi har pelletspanna så vi jagar pelletspriser land och rike runt. Det har tagit bort en tredjedel av vår energikostnad att sätta in pelletspanna. Ett norrlandsknep
Flingan - måndag är 1/11 och tisdag är 2/11, vilken dag är det lek? Boken låter mycket läsvärd. Kanske den ska kicka off vår första bokklubbsträff? Vi kan vara här hemma om ni vill?
Jag är på ![]()
Lekdate hos Flingan måndag 1/11 kl 09.30(utelek)
Flingan +2 barn
Lilla T + 2 barn
Mumriksfru + 1 barn