Inlägg från: MrsMumrik |Visa alla inlägg
  • MrsMumrik

järfällatråden 9

Jag har köpt en infravärme till Henrik från Selma Det är inte så kul tycker jag, men han kommer tycka att det är jättebra, för det är för att han ska kunna ha den i garaget (hans bästa rum i världen!) och dona med sina verktyg och bilar och lövblåsare och högtryckstvättar och Gud vet allt han håller på med där ute. Vi har renoverat så mycket i sommar att han inte hunnit "flytta in" där än...

På tal om preseneter. Vad köper ni till era föräldrar i julklapp? Jag funderar på att köpa biljetter till någon typ av show till min mamma och hennes man någon gång i vår. Några förslag? Gärna någont roligt!

• MrsMumrik

Både och Vi är bara några som är hemma på dagarna och vi brukar ses och ta en prommis eller ta en frukost på vårt favorithak IKEA

• MrsMumrik

Matglad och MiaEd - stackars era småttningar! Hoppas de kryar på sig! *styrkekramar*

Stora syster - vad kul att ni gillade Egypten. Jobbigt med myggen! Jag brukar också åka på några bett, men ännu oftare får jag sandloppebett på benen. Kliar som fasen!

Flingan - vad duktigt du är med bokklubben! Jag har inte lyckats läsa några böcker senaste veckorna. Måste ta mig i kragen!

LillaT - är Idun hemma hela denna vecka? Jag kunde som sagt inte idag, men vad sägs om imorrn?

Ha en bra dag tjejer!

• MrsMumrik

Gomorron tjejer! Usch vilket trist väder det är nu för tiden. Varken vinter eller höst, bara tråkigt och grått... håller med dig RutanE, det enda som hjälper är tända ljus, dricka te och läsa en god bok. Just nu håller jag på att läsa Pappadagar i råttans år som jag lånat av Flingan. Riktigt rolig bok

Den här veckan är det full rulle för mig med mammagrupp på BVC, packning, tvätt och middagar och sen drar jag iväg till norrland nästa vecka. Ska bli himla mysigt! Helt galet, men nästan varje helg fram till jul är redan planerad. Tiden går så otroligt fort! Snart är man tillbaka på jobbet igen...

D1980 - grattis till lyckat RUL! Vad kul med en liten tös

LillaT - hinner tyvärr inte någon fika idag heller. Vi ska iväg i eftermiddag och tokshoppa åt Henrik inför hans nya jobb. Alla hans skjortor och kavajer har blivit försmå efter att han lagt på sig några av mina graviditetskilon

Hörrni tjejer ska vi ta en frukost på IKEA på fredag morgon?

• MrsMumrik

DM - vad kul! Vi brukar ses redan vid 09:30 när de öppnar. Funkar det för dig?

Börjar en ny lista:

Frukost IKEA 19/11
    Mumriksfru + 1 barn
    DM + 1 barn

• MrsMumrik

LillaT - ja verkligen, skulle gärna träffat er och framför allt fått träffa lilla Idun Vi åker nog till Kista för Henrik vill äta midda på steakhouse som finns i foodcourten. Han är köttoman!

Flingan - vad kul! Då ses vi på fredag.

• MrsMumrik

Frukost IKEA 19/11, klockan 09:30

Mumriksfru + 1 barn
    DM + 1 barn
    Flingan +1 barn
    Jessilicious + 1

• MrsMumrik

Frukost IKEA 19/11, klockan 09:30

Mumriksfru + 1 barn
    DM + 1 barn
    Flingan +1 barn