• Lilla

järfällatråden 9

Mirix: så allt var bra med den lill* antar jag. Kul!

stora syster: hoppas på snabbt tillfrisknande för Loke!

• Lilla
    Matglad skrev 2010-05-03 19:57:19 följande:
    Lilla T: Så enkelt som möjligt med kycklingarna. Penslar med olja, soja och kryddor. In i ugnen hela 175-200 grader i ca 1 h.
    Tack! Hela kycklingar alltså?

stora syster: vilken syn om du kom i burka. Lite varmt på stranden kanske?
  • Lilla

Idag har jag inte kommit åt nätet på hela dagen... Abstinens! Var till BM idag. Är i vecka 34+4 och har sf-mått 32 (hade runt 30 i samma vecka när jag väntade I).

• Lilla

utteröga: lycka till på intervjun! Jag håller tummarna! Är det en gruppintervju? Skönt att ha operationen avklarad. Har du ont idag? Äter du smärtstillande? Kramar!

Flingan: jag var så trött igår och så oinspirerad när jag äntligen fick nätåtkomst att jag inte orkade skriva nåt alls typ. Dessutom funkar det ju inte att att vara ledig. Jag minns ju inte vilken dag det är och missade halva Deperate housewives! Det enda program jag verkligen följer på TV.

Jag har egentligen nästa tid hos BM om 3 veckor, men hon bokade om så jag ska dit om 2 veckor. BM vill kolla med UL hur bebisen har tänkt sig att ligga inför förlossningen. Han har huvudet neråt, men är rörlig fortfarande och BM är lite rädd att han ska vända sig och hamna i säte. Hon pratade om vändningsförsök. Ja ja, vi får väl se. I morgon ska jag lämna in ett urinprov för att GBS (heter det så?) ska uteslutas.

Mirix: men blä för att inte ha några pengar på kortet väl framme i kassan... Hoppas du har en bra onsdag nu!

• Lilla

Nu när jag inte jobbar får ni stå ut med underhållning av mig här, ha ha. Jag har sovit en timme- Det behövde jag verkligen. Så skönt! Svårt att ta sig upp sen bara. Nu håller jag på att värma en något sen lunch. Hungrig!

• Lilla

utteröga: vad roligt att inervjun gick så bra! Du är bäst! När får du veta?

• Lilla

Flingan: hon ville kolla upp gbs pga att jag har mycket sammandragningar. Måste försöka ta mig dit i morgon bitti...

Svar på tråden järfällatråden 9