• flingansnö

järfällatråden 9

Hej!

Här är den nya Järfällatråden! Här pratar vi om allt och inget och träfffas ibland. Den gemensamma nämnaren är att vi är föräldrar och bor i Järfälla. Nya medlemmar är varmt välkomna 

Vi som hänger här mest regelbundet är:

Annelie E - Annelie (-75), Viksjö - Hampus 060116, Oliwer 080430
    Disan - Anna (-83), Viksjö - Ronja 070620, Maya 090322
    Jessilicious - Jessica (-86), Jakobsberg - Fabián 080601, bebis 1003?
    Lilla T - Therese (-76), Skälby - Idun 070309, bf 100610
    Lindasnutt - Linda (87), Skälby - Lia 091127
    Maraja 80 - Maria (-80) Jakobsberg - Max 031204 och Freja 090201
    Marina - Marina (-79), Viksjö - André 010920, Liam 070810, Isadora 090307
    Matglad - Kajsa (-76), Skälby - dotter 010103, Wille 070217, Moa 081214
    Mirix - Mirjam (-84), Skälby - Mira 081116
    Snowflake (flingan) -Elin (79) Jakobsberg, Gustav 061222
    Stora syster - Karro (-80), Berghem - Alexandra 97, Loke 03, Nilo 08
    Tip - Anne (-74), Kallhäll - son 070627, dotter 081013.
    1975 - Judit (-75),Viksjö - Emma 060220
    Evani- Eva (-74) Viksjö, Linnéa 090127
    Gluffsen - Linnea(-86), Kallhäll -BF 5e maj
    Utteröga - Annika (-73), Barkarby - Uma 060316, Vincent 081209

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-27 12:45
    annhan - Anna (-78), Viksjö - flyttar in i slutet av maj - Filip 060228, Viktor 090430

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-23 13:18
    Mumriksfru - Lina (-79), Skälby/Barkaby - Selma 100727

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-24 20:33
    Machina- Catharina (78) - Barkarby, Mila 070618 och Isa 101003

• Svar på tråden järfällatråden 9
  • flingansnö

Ni som är avis, ni kan få skriva min tenta på månag!! fan vad svårt det är!! Jagmenar hur fan ska man kunna hålla allt detta i huvudet?????? Crap!

Marina: Nej vad trist med jobbet!! Men hur är det på et där boendet för autistiskta där du jobbade lite förut, jobbar du där fortfarande?

mumrik och lilla T: vi kan väl försöka ses näta vecka så kan ni få prova bumbo stolen innan ni köper?  och mumrik, jag har en klänning som jag tror Selmis kan ha.

• Stora syster

Grattis Mirjam och Fanny då! Tänk ändå vad lugnt och skönt med en liten bebis som bara sover och inte buser! Blir ju nästan lite sugen....

Flingan, det går nog bra ska du se, på tentan alltså! Håller tummarna!

• Lilla

Mirix: grattis till er lilla tjej!! {#emotions_dlg.flower}

Flingan och Mumriksfru: jag ses gärna nästa vecka. Tisdag passar mig bra. Någon gång mellan 9 och 15 (då Idun är på förskolan).

Vi har varit i Vällingby idag. Jag har fått säga ja eller nej till en födelsedagspresent som maken tittat ut. Jag sa ja. Innan var Idun och maken till hemlig affär och köpte en annan present. Det verkar som att jag kommer bli rejält uppvaktad i år (det är lite olika det där). Och så blev det en promenad till Barkarby bibliotek där vi låna och lämnade böcker samt hämtade ut gratisbiljetter till dockteater nästa helg (från 3 år). Ska bli kul! Vi går med granntjejen och hennes mamma. Det är så roligt att vi fått så trevliga grannar. (de flyttade hit i augusti)

• flingansnö

Therese:  He he he, bra att få säga Ja eller Nej! och roligt att bli uppvaktad! Det är alltid kul! Här varierar det också från år till år.
    Jag ses gärna på Tisdag förmiddag, Kan du då Mumrik?

• MrsMumrik

Stora syster - var i Egypten ska ni? Jag ÄLSKAR Egypten

Mitrix - Stort grattis till lilla Esther! Jättefint namn!

Lilla T och Flingan -  jag kan på tisdag förmiddag och ses gärna!

• Lilla

mumriksfru och flingan: kul! Vill ni komma hit? Kl. 10? Är det fler som vill ses så är ni självklart välkomna!

• flingansnö

LillaT: Jag kommer gärna. 10 funkar för mig, då hinner jag handla lite efter att jag lämat G på fsk.

• Annelie E
     Och så blev det en promenad till Barkarby bibliotek där vi låna och lämnade böcker samt hämtade ut gratisbiljetter till dockteater nästa helg (från 3 år). Ska bli kul! Vi går med granntjejen och hennes mamma. Det är så roligt att vi fått så trevliga grannar. (de flyttade hit i augusti)
    Vi var till Viksjö och hämtade biljetter till den 16/10 Barnteaterfestival, det är många förställningar att välja mellan...
    Hampus 060116, Oliwer 080430
  • Marina

GRATTIS MIRIX OCH FANNY VA SKOJ Skrattande

Lilla T dom kan sitta i den tills dom inte är intresserade längre eller sitter stadigt själv utan den, eller klättrar ur den. Ca 6 mån..
    Tyvärr är vår redan såld =( men kolla in blocket, dom är super använde min mkt på diskbänken när man gör mat eller köksbordet när vi åt mm

Karro tack ja jag hoppas det =)

Flingan nä inte mkt, jag orkar inte autismen och definitivt inte vuxna och obekväm arbetstid nu när jag själv har sååå många barn och massa som händer hela tiden, tycker det är rena semestern att sitta på kontor..

Mamma till André, Liam och Isadora
  • MrsMumrik
    Lilla skrev 2010-10-02 20:46:39 följande:
    mumriksfru och flingan: kul! Vill ni komma hit? Kl. 10? Är det fler som vill ses så är ni självklart välkomna!
    Jag kan också klockan 10:00 (får väcka lillsemlan lite bara för hon kan snusa till långt efter 10:00 ibland ). Inboxar du mig adressen? Ska jag ta med mig något?

Flingan - tar med mig din insats och sele!
Svar på tråden järfällatråden 9