Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Gluffsen: Han var 59 lång och vägde 5.2kg, hade 40 cm i huvudomfång....

Ahnan: Jag lägger till dig! Klart du ska vara med!

Mirjam: LÅer som en allergisk reaktion... skumt.... skönt att det gick över. Ett tips när det kliar sådär mycket är att ta kallt vatten på en mjuk kökshanduk och lägga på. I värsta fall kan man ta isbitar, det lindrar lika bra som att klia men det får inte samma konsekvenser. JAg har ju soleksem på sommaren och har haft en del riktigt plågsamma nätter.

LillaT: Känner igen det där med klådan och att smörja smörja smörja!! Har börjat med olja i bade nu och då blir det liiite bättre....

och LillaT igen: Grattis till förlovningen!! Vi förlovade oss på vår ett-årsdag, så det är ganska lätt att komma ihåg....eller egentligen dagen efter, för jag råkade bli jättepackad på konstiga drinkar i portugal på vår ettårsdag... *skäms*   sen gifte vi oss efter att vi varit i hop i sju år, så nu firar vi bröllopsdag

• flingansnö

lillaT: du får göra som jag gör med min mamma,jag ljuer om viken. Och ja, vilken skillnad på barnen, hur sor är I nu? Gustav är 106 cm och väger 20kg Mn så är det rätt stor skillnad pådig och mig också! 64kghr jag inte vägt sedan jag var19. Det är min ideala normalvikt

Mirjam: Kul med 80-talsfest!

Jag var på erotikparty igår! dvs vi tittade på sexleksaker och alla utom jag drack vin och vi snackade massa skit! Det var jättetrevligt! Men jag var trött och hade ont när jagkomhem.... men det var det värt!!

Ahnana: Lycka till med visningen nu!! Hoppas att det går bra!

• flingansnö

Hej hopp!!

Hoppas att ni har haft en trevlig helgallihopa! Vi tog oss tillnaturhistoriska museet idag och det var toppen! jag fick ju aasont såklart, men det var det värt! Gustavs leende när han spran runt vid dinosaurierna var oslagbart! han tyckte det var jättespännande!

Nu ska vi straxgåoch sova han och jag,och imorgon är det tillbaka till fsk för honom igen. Själv ska jag viiiiiiiiila massor hela dagen

• flingansnö

Tip: Ja det var verkligen en hit! fast vi fickparkeirngsböter Det är inte lika kul  
    Skönt för dig att vara hemma med bara Elina, mysigt.

• flingansnö

Utteröga: Fy vad det inte är kul när de mår sådaär! Gustav har ju klarat sig ifrån förkylningsastman, men han får ju helt galen hosta när det väl sätter igång. Det är sååå skönt att han är på fsk idag... Hoppas att inte Uma blir smittad också, och föräk verkligen att ta det lugnt med dig själv idag, du har inte hur mycket krafrter som helstm och två barn hemma det är krävaned!!

Tip: OJ, jag var helt säker på attdu gick hos specmvc redan. Du kanske ska ringa dit direkt?

Syster: Praktiskt att ha ett barn som är så stort att det faktiskt kan damsuga! Trist med sjuka Nilo.

Jag gick upp i morse och lämnade Magne vid tåget och G på fsk, hade bulatnde huvudvärk, men orkade inte åka till affären och köpa mer alvedon, så jag åkte hem, och gick och la mig.... jag vaknade NU!! Eller jag har varit vaken och kolla på klockan ett par gånger, men sedan somnat om igen utan att ens hinna tänka tanken att jag kanske ska gå upp! 4 timmar blev det....nu är huvuvärken iallfall borta och jag ska äta en grapefrukt framför tvn... Sen ska jag åka ner till ica och handla lite.

• flingansnö

LillaT: Mitt järnvärde vobblar så mycket av ngn anledning så det är oftast det som gör att jag blir så galet trött. Ska till BM på onsdag, och ska be att hon kollar då. Ibland är jag upp epå 145 och ibland nere på 113. Sen är jag väldigt trött idag iefterosm förra veckan var väldigt intesniv med sjuk G, och orndande av barnpassning och jag fick ställa in akupunkturen så jag har ondare nu ärn tidigare. Plus att helgen har varit väldigt trevlig men inte så vilsam.

Hur har det gått för dig med jobb och sjukskrivning och så?

• flingansnö

Syster: Ska fråga henne om det och se vad hon säger.

Här hemma ska vi äta sallad med kassler, avocado, champinjoner, majs, rödlök och lite sås ikväll, och så lite bröd.

• flingansnö

Utteröga: Men även om det är så att det är för att du är småbarnsförälder så lär de ju inte säga det.... Och JAAAAA Våren är här!!! Inatt regnade det så att det smattrade på fönstren, jag blev sååååå glad! Jag menar det hade kunnat vara snö!

Själv har jag hamnat i "konflikt" med en dryg ironisk medlem här på fl som tycker att jag ska googla istället för att ställa dumma frågor här på fl. Det förgyller min eftermiddag

• flingansnö

grattis jessie!!!!!!!!!! hurra hurra hurra hurra!!!!!!! grattis!!!!! :-d :-d :-d 

• flingansnö

utteröga: Men är inte korv och makaroner lite väl avancerat? Jag hade nog köpt pizza!

Svar på tråden järfällatråden 9