Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

utteröga: Städat ugnen!!!!?? Det är MYCKET inponerande!!!  

• flingansnö

Matglad: Åh, vad härligt det låter med barnfri skidhelg! *avis* 

• flingansnö

Tip: Ja eller hur? Skulle bli trist. Finns dock en del människor här på fl som lätt blir otrevliga, det tycker jag är trist. Då brukar jag bara lägga ner, orka argumetera med folk som kallar en pucko för att man inte tycker lika liksom!

• flingansnö

Tip: Ja eller hur!!!?? Det värsta jag varit med om där är när jag startat en tråd om Gustavs matvanor, och ville har råd och tips på snabblagad enkel nyttig barnmat. Då föreslog en person att jag skulle ta kontakt med kommunen och få en stödperson!!! Då la jag ner helt!!    

• flingansnö

Mirjam: Betyder det att fanny är gavid???!!!!!!!!

• flingansnö

Mirjam: ÅÅÅÅÅHHHH!!!! GRATTIS!!!!!! Pussa på henne från mig!!!!!!  När fick ni veta?Hur länge har ni förökt? Är det samma donatro? och hur mår F? Nej du behöver inte svara jag är bara sjukt nyfiken,och så blev jag sååååååååå glad!!

• flingansnö

Annika: det låter väl somen bra ide? Jag menar om det nu finns en medicin som hjälper, så varförinte kolla om han kan ta den? Kul med Jultomte såhär i inledningen av påsken. Vi vet ju att Julen vara fram tillpåska!

• flingansnö

Åh, vad roligt!!!!! Gratti igen!!! Hurra

• flingansnö

Puh, hemma efter att hämtat G påfsk... tur att det finns tv....  Jag är trött idag, mange ville att jag skulle komma tillsumpan och äta lunch idag, i all välmening såklart, för attjag ska få komma ut lite, men det var lite mer än jag orkade.... hann inte sova ngt på eftermiddagen sen innan hämtningen av G. Nu får det bli en kopp kaffe, två citodon, och sedan måste jag plocka ihop lite så att Magnus kan städa i morgon....puh.... orkar nog inte laga ngn mat idag....

• flingansnö

Tip, jag hade en sådan gördel som jag fåttfrån min syster förra graviditeten, men tyckde inte att den var nå bra då.... nu ångrar jag att jag slängde den... har sett att de har sådana på babyproffsen, funderar på att köpa en faktiskt....

Svar på tråden järfällatråden 9