Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Marina: nej det är väl så, man gör det man måste.....tycker iaf att du är superduktig!

Evani: Äh, åk till uppsala och klippa sig är vl helt ok! Det är ju viktigt  att man  blir nöjd!

Mirix: sorry, ingen luftmadrass....

Jag hade en toppendag igår, med helt hanterbar smärta! Men såklart tog jag utmig fullständigt, så när jag skulle lägga mig hade jag så ont att jag började grina! Mange fick hjälpa mig i säng.... Idag blir det lugnare. Ska på akupunktur idag och det sk bli skönt och ikväll är det bokklubb!

• flingansnö

Fy vad jag ångrar att jag inte tog det lgnare igår.... jag har sååååå ont! Kunde knapt köra bil i dag.... Blä!!! Skönt iaf med akupunktur om en stund, sedan ska jag bara förbi intersport och köpa ett par överdarsbyxor till G och sedan blir det sängen.... Hoppas att  ni alla mår bra och får njuta av solen!!

• flingansnö

Mirjam: Ja, såg du inte bilden? mmsade en bild.... kan skriva här ockå. när jagorkar resa mig och hämta telefonen....

• flingansnö

Åh, fönsterputsning.... det kanske jag ska ägna mig åt? Ska inte det kunna sätta igång en förlossning? Jag är ju vecka 34 nu så om två veckor kan hon få komma ut...

Syster: Nej det hände nog inte mycket under natten.....Jag var på boklubbsträff igår, det var kul att träffa lite folk och så, men jobbigt..... jag kan verkligen inte sitta bekvämt ngn längre stund längre,och man kan ju liksom inte glida in i foppatofflor och myskläder.... så jag hade klämt i mig i leggins och kjol! Fast kände mig ändå rätt sunkig.... KOm hem vid alv tio och då hade Gustav somnat i magnus famn framför tvn.... såmagnus hade inte kunnat jobba ngt alls.... Han satt sen uppe till halv tre, innan han däckade på soffan..... Han är inte så trevlig när han är såhär.... men tanken på pengarna som kommer in om en månad eler så gör att jag faktiskt står ut....

Nu dricker jag kaffe.... och ska snart plocka ur diskmaskinen.... kram på er!

• flingansnö

Ja, Gluffsen skulle väl ha nu typ..... Hoppas hon kommer in snart och uppdaterar!!
    Hoppas att det inte är ngt långvarigt med Elinas humör! kanske är det bara ngn utvecklignsfas eller så, så att hon snart kan en massa nya saker och blir glad igen!

Vilket datum är det du har Anne? Vilken veckaär du i nu? Har du hört ngt från spec.mödravården?

• flingansnö
    Ha ha ha,vilken toppenide!!!
    Mirix skrev 2010-04-20 12:02:26 följande:
    Att det ska behöva göra så ont!! Efter så många år av barnafödande kunde inte forskarna kommit på en bättre lösning? Djur som surrogatmödrar tex, tänk vad praktiskt. Typ lata katter som ändå bara ligger o sover.
  • flingansnö

Mirjam: Lördag den 24:e april kl 10-14 i högbyförskolas lokaler.

bra att du fått tag på ett par skor!!

• flingansnö

Mirjam, du ser inte dum ut.... du är ju inte blond..... nu förstår jag faktist inte vad du menar... // Blonda Elin

• flingansnö

Vad är det för jäkla skitväder ute???? Vem har beställt detta?? Tur att jag slipperåka och hämta G idag.... det tar farmor och farfar hand om.... Jag har annars mest sovit idag, tycker att det var en lämplig dag att sova bort!

I morgron har vi tid på spec.mödravården ang kjesanittet. Håll tummarna för mig då ok??!!

Nu ska jag strax betala lite räkningar och sean laga mat till mange... Ja och mig också såklrt!

Svar på tråden järfällatråden 9