Godmorgon!
umeafia( eller får jag korta det till fia?): Vad gäller BVC i spånga har jag inte hört ngt alls just men däremot öppnis där harjag hört mycketpositivt om
Vad gällerkvarnen så har vi Annette, och hon är mjuk och snäll och go. Tog direkt tag i Gustavs pråkproblem när de uppdagades. Vi hr ockå fått träffa Louise som Marina har och henne tål jag inte, så jag tror som sagt att mycket ligger i hur mn klickar med personen i fråga. VI kommer att behålla Annette även till detta barn trots att vi har flyttat.
mirjam: Dejta en gång i månaden är everkligen toppen! Vi gjorde det lääääääänge under första åren med G, nu blir det intelika ofta, men vi har hellerinte samma behov längre. Vi har gjort så att när vi haft mycket i våra liv, med jobb, skola eller barn så har vi haft våra dater, i sundsvall under sista året med examensarbeten och sånnt hade vi söndagsdater, och i england närvi bodde där hade vi godis och biodate på tisdagarna!
Gustav var så lycklig i morse för sina nya vita jympdojjor!!! Han var såååå stolt och ville visa upp dem för ALLA!!!! Och gick RUNT vattenpölarna
Men hörni, jag har tänkt på en sak, vi är ju några somär hemma nu, vad sgs om en lunch/fika i centrum/Ikea eller nåt i nsta vecka eller veckan efter?