• flingansnö

järfällatråden 9

Hej!

Här är den nya Järfällatråden! Här pratar vi om allt och inget och träfffas ibland. Den gemensamma nämnaren är att vi är föräldrar och bor i Järfälla. Nya medlemmar är varmt välkomna 

Vi som hänger här mest regelbundet är:

Annelie E - Annelie (-75), Viksjö - Hampus 060116, Oliwer 080430
    Disan - Anna (-83), Viksjö - Ronja 070620, Maya 090322
    Jessilicious - Jessica (-86), Jakobsberg - Fabián 080601, bebis 1003?
    Lilla T - Therese (-76), Skälby - Idun 070309, bf 100610
    Lindasnutt - Linda (87), Skälby - Lia 091127
    Maraja 80 - Maria (-80) Jakobsberg - Max 031204 och Freja 090201
    Marina - Marina (-79), Viksjö - André 010920, Liam 070810, Isadora 090307
    Matglad - Kajsa (-76), Skälby - dotter 010103, Wille 070217, Moa 081214
    Mirix - Mirjam (-84), Skälby - Mira 081116
    Snowflake (flingan) -Elin (79) Jakobsberg, Gustav 061222
    Stora syster - Karro (-80), Berghem - Alexandra 97, Loke 03, Nilo 08
    Tip - Anne (-74), Kallhäll - son 070627, dotter 081013.
    1975 - Judit (-75),Viksjö - Emma 060220
    Evani- Eva (-74) Viksjö, Linnéa 090127
    Gluffsen - Linnea(-86), Kallhäll -BF 5e maj
    Utteröga - Annika (-73), Barkarby - Uma 060316, Vincent 081209

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-27 12:45
    annhan - Anna (-78), Viksjö - flyttar in i slutet av maj - Filip 060228, Viktor 090430

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-23 13:18
    Mumriksfru - Lina (-79), Skälby/Barkaby - Selma 100727

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-24 20:33
    Machina- Catharina (78) - Barkarby, Mila 070618 och Isa 101003

• Svar på tråden järfällatråden 9
  • Lilla

utteröga: Offe...! Inte så kul på bröllopsdagen kanske. Antar att det skulle stå Uffe.

Igår kväll och idag är det städa städa städa, för om ett par timmar kommer min mamma och mormor hit för att stanna ett dygn. Vi ska fira lite för-jul, vilket mest kmmer gå ut på att byta julklappar och umgås. Gissa om Idun ser fram emot att få öppna julklappar redan idag! Hon längtar verkligen till julafton i år (första gången)!

• Steffi17

Mumriksfru: jag skickade sms till H, L o E efter du skrev att tis passar o innan K föreslog ons. Alla tackade ja:) Ska vi ses dr strax innan 3 så att vi förhoppningsvis hitta fina platser?
    Julbord IKEA tis 14/12 kl. 14:50
    H+1
    E+1
    L+1
    lillgrodan+1
    mumriksfru+1
    steffi+1
    någon mer som vill hänga med?

• Steffi17

Lilla T o Rutan: Tack för ett trevligt sälskap igår!

• Timba

Hej på er
    Länge sen jag var inne på fl,men det har varit så mycket med mina tre små så tiden har inte riktigt funnits.
    Ser att det är massor av nya i tråden, kul.
    Vi fick en liten Rebecka för de som undrar och hon är världens lugnaste bebis..som tur är, dock är hon förkyld just nu så..
    Hur är det med er alla ?
    Flingan hur har det gått med G utredning ? Vill gärna få veta eftersom vi precis har utrett E klart och han har fått en diagnos. Och hur mår Agnes ?
    LillaT Hur mår bebisen ?
    Mirix hur går det för er ?
    Utteröga hur har ni det ?
    ja och alla ni andra uppdatera mig..

• 1975

Ja jag vet att det e för tidigt ska ha bebisen i feb. Vi löste ut vagnen i går en helt ny brio sing svart och grå, jätte fin och nu har jag bäddat i den och gjort det mysigt för bebisen. Ja jag e knäpp!! Eller så boar jag! Fniss î??

• BackinBlack

Åh, vad kul att höra av dig Tip!!!! Vad skönt att Rebecka är en lugn tjej. Vi har just avverkat ett födelsedagskalas med släkten och jag är helt slut. Beror nog på vätske- och sömnbrist. Druckit massor med kaffe senaste tiden och ingenting annat.

Annars börjar vi känna oss hemma och börja komma på plats i vår femrummare, jag jobbar på som konsult fast det är väldigt oklart hur länge jag blir kvar där jag är just nu. Och så hoppas vi på en tredje guldklimp, om min kropp vill. Ungefär så.

Sköt om dig! Nu ska jag hinna på toa innan kvällens avsnitt av julkalendern.

kram

Mamma till Uma 060316 och Vincent 081209
  • Stora syster

Tip!!! Du har varit efterfrågad och saknad!!! Kul att ni mår bra!!!

Jag e inte heller inne så mkt här, jobb och familj tar all tid, och tyvärr e man ju inte med på alla fikor och prommisar, så man halkar ju efter lite...

Annars rullar ju som sagt allt på i 180, men idag ska vi ha lilljul här hemma för mamma, syrran och barnenes små kussar! mys! Ska försöka mig på en pannacotta med hallonsås till efterrätt, såå blir det jättekalkon med gräddsås till varmrätt! mums!

Hur e det med Elliot då?

• Timba

Utteröga: Vad kul att ni vill ha en till, det är härligt med små bebisar skulle kunna tänka mig en till..men vågar inte med en till graviditet.

Stora syster: Jobbar du kvar på sjukhuset ?
     Härligt med lilljul och vad gott med pannacotta, mums.
    Eliott mår bara bra, men vi har utrett honom klart så nu har han fått en diagnos, autism..så det känns väl sådär, dock har jag mer eller mindre vetat om det under ett år men det känns jobbigt få det bekräftat.

Svar på tråden järfällatråden 9