• Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • Väntan på en liten
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-03-25 19:31:05 följande:
    Att vara man och +15år och använda DD är som att vara kvinna +15 och anvämda Date shampoo, fyfan för 35 plussare som luktar godis.
    Ha ha helt rätt. Passar inte för en 35+ att lukta hubbabubba direkt.
    Längtar...
  • Stinky

Jag ser att du finner dig i ett mkt svårt läge, TS! Antingen så dumpar du honom på direkten, eller så byter du ut hans DD mot Eldorados 1-liters duschcréme i smyg. Det beror helt på hur mkt du är villig att satsa. Verkar han vara en reko kille som använder Coop Extras brylkräm i håret, kanske han är något att satsa på. 

Lycka till!
  • Mushroom
    Stinky skrev 2010-03-25 20:34:53 följande:
    Jag ser att du finner dig i ett mkt svårt läge, TS! Antingen så dumpar du honom på direkten, eller så byter du ut hans DD mot Eldorados 1-liters duschcréme i smyg. Det beror helt på hur mkt du är villig att satsa. Verkar han vara en reko kille som använder Coop Extras brylkräm i håret, kanske han är något att satsa på.  Lycka till!
    haha joo eldorado e ju MYCKET bättre ja.. hahaha {#lang_emotions_tongue_out}

TS du kan ju kolla om Euroshopper har några schyssta duschkrämer {#lang_emotions_djavulsk}
  • Ulf Harrys Farsa

TS: kolla för säkerhetsskull så att han inte kör med en gammal Gilette Mach 3 från 1989! isf behöver han akutvård på låst avdelning.

• ArneAnka

Jag tycker du ska dumpa honom och det fort! Hellre en Dubbelmacka än Dubbeldusch.

• ElinN85

Vad är de för fel på dubbeldusch nu då? :S

Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!