• Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • Soldyrkarn

HERREGUD, jag hoppas för i h-vete att denna tråd är ett SKÄMT???
    Det var tamefan det löjligaste jag har hört och jag kan bara inte låta bli att kommentera. Skojar du??
    Funderar du seriöst på att dumpa en kille för en duschtvål?? Om han bara visste att du ens haft eller har den funderingen så skulle antagligen HAN dumpa DIG på stört!!

Väx upp för fan, man duschar väl i vad man vill, oavsett ålder!!
    Vilket j-vla I-landsproblem.....

• Vik hädan
    Soldyrkarn skrev 2010-03-26 10:40:14 följande:
    HERREGUD, jag hoppas för i h-vete att denna tråd är ett SKÄMT??? Det var tamefan det löjligaste jag har hört och jag kan bara inte låta bli att kommentera. Skojar du?? Funderar du seriöst på att dumpa en kille för en duschtvål?? Om han bara visste att du ens haft eller har den funderingen så skulle antagligen HAN dumpa DIG på stört!! Väx upp för fan, man duschar väl i vad man vill, oavsett ålder!! Vilket j-vla I-landsproblem.....
    Självklart är jag seriös, och jag startade faktiskt denna tråd för att få STÖD, inte påhopp. Som tur finns det många fina människor på FL (till skillnad från dig) som förstår mig och kommer med goda råd och peppar mig.
  • annasara
    Vik hädan skrev 2010-03-26 10:42:28 följande:
    Självklart är jag seriös, och jag startade faktiskt denna tråd för att få STÖD, inte påhopp. Som tur finns det många fina människor på FL (till skillnad från dig) som förstår mig och kommer med goda råd och peppar mig.
    TS, hur går det med kärleken? Har du bestämt dig för om du ska dumpa honom eller om du vill ge förhållandet en chans?
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-03-26 10:42:28 följande:
    stackars dig ts.
    fattar inte varför folk alltid ska hoöpa pa folk!
    det är skitjobbigt för dig!
    Difficile est saturam non scribere
  • Bettspett

Detta är ett skämt va?
    Så länge han luktar gott spelar det väl ingen roll vad han har för märke på sin duschkräm?
    Vet många herrar som använder dubbeldusch, min sambo inräknad. Han luktar fantastiskt!

• Bettspett

Intressant att TS ändå står som "sambo"...

• Sommarpresent
    Bettspett skrev 2010-03-26 12:05:47 följande:
    Intressant att TS ändå står som "sambo"...
    Kolla vilket forum tråden ligger i...
  • mimamima

Visste inte att Dubbeldusch finns fortfarande... Min pappa använde det på 70 talet. Trodde det försvann tillsammans med OBS stormarknad!!

• thomasw

Du förklarar att du inte står ut med luten för att en gammal farbror du känner använde sån.

Han har ju inte gjort något medvetet val - bara att han behöver en flaska istället för två.

Köp den rätta tvålen - han kommer ju inte att gå och köpa tvål själv så länge det redan står tvål i badrummet.

I övrigt - för att hålla koll på din killes hygien - börja dubbelduscha med honom - det är väl mysigare så

• Rigmor Mortis
    Sommarpresent skrev 2010-03-26 12:09:27 följande:
    Kolla vilket forum tråden ligger i...

Ja, alla vet ju att det är på FL's forum, man får vara bra dum för att vara här och läsa och inte veta var man är {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!