• Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • sextiotalist

Blrir chockad, vet han inte konsekvenserna av detta. Min sambo använde dubbeldusch och fick så svårt eksem i huvudet (alltså sant).
    Förutom detta så stank det, rejält.
    Nu är det andra schampoon som gäller

• thomasw
    sextiotalist skrev 2010-03-26 19:34:07 följande:
    Blrir chockad, vet han inte konsekvenserna av detta. Min sambo använde dubbeldusch och fick så svårt eksem i huvudet (alltså sant). Förutom detta så stank det, rejält.Nu är det andra schampoon som gäller
    Ja men det minskar samtidigt risken att han skulle vara otrogen
  • sextiotalist
    thomasw skrev 2010-03-26 19:45:15 följande:
    Ja men det minskar samtidigt risken att han skulle vara otrogen
    Det har du rätt, köper dubbeldusch i morgon och smyger ner det i vanliga schampoflaskan, måste komma ihåg klädnypan på näsan, så han inte känner doften.
  • thomasw
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-03-26 23:15:16 följande:
    Family Fresh shampoo/duschkräm/balsam/stekolja bör också förbjudas
    Snackar du nu om en eller fyra produkter - och en eller fyra förpackningar kanske jag skall tillägga
  • Jazza
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-03-26 23:15:16 följande:
    Family Fresh shampoo/duschkräm/balsam/stekolja bör också förbjudas
    och buljong
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Jazza skrev 2010-03-26 23:22:43 följande:
    och buljong
    Jag duschar aldrig av respekt för sporten.
  • Ulf Harrys Farsa
    thomasw skrev 2010-03-26 23:21:34 följande:
    Snackar du nu om en eller fyra produkter - och en eller fyra förpackningar kanske jag skall tillägga
    family Fresh är allt i samma
  • THEA och Grodan

Har han sparat den från 80-talet eller   Fy fan, dumpa direkt! Såg å andra sidan att date var inblandat så ni kanske passar varandra ändå. Ni skall inte dela på en Axe och tala om saken?

♥ Tilde 980430 ♥ Alexander 070818 ♥
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!