• Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • snarf

Jag är fortfarande upprörd sen jag läste inlägget igår... Lider så med dig TS. Tycker du borde ringa och prata med hans familj och få till en träff där ni alla blir som en enad front och konfronterar honom. Han måste ju hitta rätt bana i livet igen och du behöver få stort stöd.
    Gråter när jag tänker på din situation, stackars kvinna. Förstår din chock när du klev in i badrummet, var stark!

• thomasw

Du har en tillfällig pojkvän och du är sambo

Testa med en dubbel i duschen

• lokisse
    thomasw skrev 2010-03-26 14:07:20 följande:
    Du har en tillfällig pojkvän och du är samboTesta med en dubbel i duschen
    jag gissar att hon redan har gjort sig av med sambon för den nya pojkvännen tyvär
    Difficile est saturam non scribere
  • thomasw
    lokisse skrev 2010-03-26 16:19:02 följande:
    jag gissar att hon redan har gjort sig av med sambon för den nya pojkvännen tyvär
    Tror du hon har gjort sig av med Guldfisken också, eller kan den få vara med och duscha

www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51599349.html
  • PennyLane
    Lady Namárië skrev 2010-03-25 12:44:13 följande:
    PennyLane: Så hemskt! Har du hämtat dig, eller påverkar det fortfarande tilliten i dina relationer? *styrkekram*TS: Om du känner att du inte orkar konfrontera honom ensam, ta stöd av en eller flera vänner! Det kanske känns lättare att slänga dubbelduschen i ansiktet på honom om du har 15-20 av dina närmaste med dig. Då kommer han inte att kunna manipulera dig och få dig att tro att det var en engångsföreteelse.
    Ska jag vara ärlig så har det inte helt släppt taget om mig. Jag har fortfarande svårt att lita på män och ryser varje gång jag går förbi en" Galne Gunnar "-affär...fick nämligen veta att det var där han hans mamma inhandlade jeansen och sen sydde på fejklevismärket.
    Det där sveket var som ett slag i magen och jag måste jobba med detta hela tiden för att försöka glömma. tack så hemskt mycket för ditt fina stöd, du verkar vara en underbar människa. Kramizar!
  • Ulf Harrys Farsa
    Soldyrkarn skrev 2010-03-26 10:40:14 följande:
    HERREGUD, jag hoppas för i h-vete att denna tråd är ett SKÄMT??? Det var tamefan det löjligaste jag har hört och jag kan bara inte låta bli att kommentera. Skojar du?? Funderar du seriöst på att dumpa en kille för en duschtvål?? Om han bara visste att du ens haft eller har den funderingen så skulle antagligen HAN dumpa DIG på stört!! Väx upp för fan, man duschar väl i vad man vill, oavsett ålder!! Vilket j-vla I-landsproblem.....
    Du vet tydligen INGENTING om duschkrämer det är ju solklart, fyfan!
  • thomasw
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-03-26 19:00:10 följande:
    Du vet tydligen INGENTING om duschkrämer det är ju solklart, fyfan!
    Solklart - ja men satsa på solkräm då väl ...
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!