Septemberbarn 2009 DEL 3
Idamarja: Vad tråkigt när det blir så... Har tänkt mycket på er och håller tummarna för att allt ska gå bra för lillkillen!
Radeklev: Lycka till med husköpet! Vad spännande!
Vi byggde en superfin hundkoja och hundgård i vårt första hus, men vovven var inte så förtjust tyvärr (han satte aldrig en tass i hundkojan...). Hoppas er vovve inte är lika "kräsen" 
Här är det rätt ok. Beror så klart vad man jämför med
. Vi förvarar de flesta av våra saker hos svärföräldrarna, i ett av deras fristående förråd, under tiden vi väntar på att få flytta in i huset. Nu har vi tyvärr haft inbrott och vet inte ännu vad som fattas (eller vad som de bara förstört...). Vi hade allt ifårn dyrare porslin, bröllopsgåvor, möbler, kläder osv. där, så man blir ju lite ledsen. Sedan blev vovven helt plötsligt sjuk igår. Tappade päls fläckvis...Vi satt och åt tillsammans med en annan familj som vi bjudit på middag och hon låg under köksbordet. När hon restesig upp låg det kvar en driva av hår. Nu har hon kala fläckar på hela ryggen... Hon har varit pigg i övrigt; ingen feber, dålig aptit osv, utan pigg och helt som vanligt. Vi var dock och handlade i dag och när vi kom hem hade hon kissat inne, vilket hon inte har gjort sedan hon var ca 10 veckor, så nu håller jag på att flippa ur... Misstänker att det är något med sköldkörteln (eller ev. livmodern), men det återstår att se. Är hon inte bättre på måndag så blir det såklart ett veterinärbesök.
. Jag funderade på om det kunde ha med proteinet i fodret att göra, så vi bytte foder, och då kunde vi se en förbättring efter några dagar.
Vad spännande och fantastiskt och alldeles underbart! Jag blir helt till mig i trasorna