Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Jag ringde kundtjänst nu, och de sa inte att det inte skulle bli t 2 b 1, men de ville inte lämna ut den informationen. De tyckte att vi skulle ringa varje morgon och kolla. Jag förklarade att jag hade långt att åka, och fem barn att köpa till. Försökte också luska fram om det kunde bli aktuellt denna vecka, eller om det kanske blir nästa vecka, men hon ville inte avslöja det heller. Jag tror att det kommer bli på torsdag. De har alldeles för mycket reavaror kvar för att det inte skall bli. Det som är sänkt är dessutom inte särskilt billigt, jag menar 149 kr för en munkjacka till pojk.
Förra året då det på en tisdag på Lindex, men det var även den 19:de. De kanske avvaktar till barnbidraget har kommit?? Vem vet. Hoppas det är så isf kanske det blir imorgon. De har ju alldeles för mycket kläder kvar.
Var inne på Lindex här på Lidingö idag och frågade en bekant idag och hon sa att hon inte visste. Och hon skulle säga det om hon visste.... Tycker det är konstigt att dom startade på nätet innan faktiskt...
Jag tror det är på gång med halva reapriset på Lindex Shop Online... Tag 2 betala för 1 är borttaget, och min känsla är att de sätter igång snart...
jag skulle gärna fynda på Ellos Outlet också. De brukar ju halva reaprsiet ibland....
så svårade mig kundtjänst:-
Vi går tyvärr inte ut med information i förväg när vi startar våra reor. Kan i alla fall säga att de inte börjar idag. Du får gärna skriva eller ringa till oss igen och fråga
ja på hm sänker 50% + att de har ridan låga priser på ordpris inte samma lindex har, fina dam klänningar för 99 kr. set byxor o body till bibesar för 30 kr aoccoarer för 10 kr. vinter jackor för 99 kr ordpris 399 kr så de sänker på en gång.
Någon som hört om Åhléns skall ha halva rean?