• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • laxo

Jag ringde kundtjänst nu, och de sa inte att det inte skulle bli t 2 b 1, men de ville inte lämna ut den informationen. De tyckte att vi skulle ringa varje morgon och kolla. Jag förklarade att jag hade långt att åka, och fem barn att köpa till. Försökte också luska fram om det kunde bli aktuellt denna vecka, eller om det kanske blir nästa vecka, men hon ville inte avslöja det heller. Jag tror att det kommer bli på torsdag. De har alldeles för mycket reavaror kvar för att det inte skall bli. Det som är sänkt är dessutom inte särskilt billigt, jag menar 149 kr för en munkjacka till pojk.

• busigsysterJenny
    laxo skrev 2011-01-18 10:04:42 följande:
    Jag ringde kundtjänst nu, och de sa inte att det inte skulle bli t 2 b 1, men de ville inte lämna ut den informationen. De tyckte att vi skulle ringa varje morgon och kolla. Jag förklarade att jag hade långt att åka, och fem barn att köpa till. Försökte också luska fram om det kunde bli aktuellt denna vecka, eller om det kanske blir nästa vecka, men hon ville inte avslöja det heller. Jag tror att det kommer bli på torsdag. De har alldeles för mycket reavaror kvar för att det inte skall bli. Det som är sänkt är dessutom inte särskilt billigt, jag menar 149 kr för en munkjacka till pojk.
    Håller med om att de inte har så billiga priser! Hoppas Lindex kör igång med t2 b1!

H&M kommer inte köra nå mer rea. Utan this is it! Sa de i torsdas i alla fall
    avigt.blogg.se/ - om att få rätsida på vardagen
  • lottalinda

Förra året då det på en tisdag på Lindex, men det var även den 19:de. De kanske avvaktar till barnbidraget har kommit?? Vem vet. Hoppas det är så isf kanske det blir imorgon. De har ju alldeles för mycket kläder kvar. 

• xmari

Var inne på Lindex här på Lidingö idag och frågade en bekant idag och hon sa att hon inte visste. Och hon skulle säga det om hon visste.... Tycker det är konstigt att dom startade på nätet innan faktiskt...

• Mineo
    busigsyster skrev 2011-01-18 10:57:17 följande:
    Håller med om att de inte har så billiga priser! Hoppas Lindex kör igång med t2 b1!

H&M kommer inte köra nå mer rea. Utan this is it! Sa de i torsdas i alla fall
    Hm brukar ju sänka sen det de har kvar på slutet så det blir superbilligt. Men tycker ändå hm har rätt bra rea för oftast sänker de till halva priset direkt och håller inte på och smådutta som tex lindex o kappahl. Sen fick jag en kupong hem från hm med 20% på reapriset... det är bra Nåt liknande kunde ju lindex göra...
    ♥ Son 2005 ♥ Son 2006 ♥ Bäbis bf 110720 ♥
  • aglili
    Mineo skrev 2011-01-18 11:32:23 följande:
    Hm brukar ju sänka sen det de har kvar på slutet så det blir superbilligt. Men tycker ändå hm har rätt bra rea för oftast sänker de till halva priset direkt och håller inte på och smådutta som tex lindex o kappahl. Sen fick jag en kupong hem från hm med 20% på reapriset... det är bra Nåt liknande kunde ju lindex göra...
    Håller med. Att sänka från 179 till 149 är ju knappast superrea.
  • xmari
    aglili skrev 2011-01-18 11:35:34 följande:
    Håller med. Att sänka från 179 till 149 är ju knappast superrea.
    Håller också med. Fick tag på en sjukt söt vårjacka (ja egentligen höst men det är ju same same ) på H&M för 99 kr och den hade kostat 249 kr så det tyckte jag var bra rea!
  • HugoochVilma

Jag tror det är på gång med halva reapriset på Lindex Shop Online... Tag 2 betala för 1 är borttaget, och min känsla är att de sätter igång snart...

jag skulle gärna fynda på Ellos Outlet också. De brukar ju halva reaprsiet ibland.... 

~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • star67

så svårade mig kundtjänst:-
    Vi går tyvärr inte ut med information i förväg när vi startar våra reor. Kan i alla fall säga att de inte börjar idag. Du får gärna skriva eller ringa till oss igen och fråga

ja på hm sänker 50% + att de har ridan låga priser på ordpris inte samma lindex har, fina dam klänningar för 99 kr. set byxor o body till bibesar för 30 kr aoccoarer för 10 kr. vinter jackor för 99 kr ordpris 399 kr så de sänker på en gång.

• remaled

Någon som hört om Åhléns skall ha halva rean?

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2