Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Åhlens startar alltid fredagar... jag var in idag men det var fortfarande ta 3 betala för 2... Här i Örebro har de haft det en evighet nu, men verkar inte börjat i hela landet förns förra veckan och då är det kanske för tidigt, för det brukar ju vara 2 veckor mellan sänkningarna! Vi får väl se...
Köpte nyss ca 25 plagg på Ica Maxi för 19kr styck som kostat mellan 59 och 179kr!!! Galet billigt. Men de bakom mig i kön var inte lika impade då det tog lite tid för han i kassan med alla galgar trots att jag hjälpte honom :)
Fanns det även sänkta overaller på det maxi du var till lottalinda? Kul att kunna fynda. Jag står i valet o kvalet om att åka och storhandla mat på maxi eller willys idag. Åker jag till maxi så skulle det vara enbart för reans skull. Någon som vet hur det ser ut i jönköping med rean på maxi?
Jag köpte vinteroverall, skaljacka och byxa på pop idag. Kul när de sänker till halva rean.
Tessie tessie- de hade dem bara på halva men de sa att de skulle sänka dem mer men inte idag. Detta var på Arlanda stads Ica Maxi.
Åhléns i Karlstad hade halva reapriset idag.
Vad konstigt att de inte har lika. Vet någon hur det är i Sthlm??? Har de börjat?
Mycket nöjd med dagens reashopping på PoP (vilken rea, måste vara tidernas bästa på PoP!
):
WS vuxen turkos 70 %
Jeansklänning 70 %
Skaljacka 70 %
Svarta zipbyxor 50 %
Denimchinos 70 %
Pyjamas hel 70 %
Pyjamas 2-del 70 %
Kalsonger 70 %
Trikåkofta 70 %
Skjorta rutig 70 %
Skjorta med dubbelkrage 70 %