• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Guld gossarnas Super Mamma

Personligen så tycker jag att IcaMaxis vinter overller är rena skitet! Syrran har fått bytt ut sitt barns overaller 3 gånger pga trasig dragkedja mm.men det var ett bra pris du fick ändå.

HAR VÄRLDENS VACKRASTE BARN!
  • Förälskad
    Guld gossarnas Super Mamma skrev 2011-01-20 10:38:34 följande:
    Personligen så tycker jag att IcaMaxis vinter overller är rena skitet! Syrran har fått bytt ut sitt barns overaller 3 gånger pga trasig dragkedja mm.men det var ett bra pris du fick ändå.
    och med din erfarenhet i bagaget så är allt Ica Maxis overaller skit Skrattande Jag har rätt mycket kläder för Ica Maxi och de har fungerat utmärkt, annars skulle jag inte handla där Flört
  • HugoochVilma
    Guld gossarnas Super Mamma skrev 2011-01-20 10:38:34 följande:
    Och vi är supernöjda med vår! Vilken skillnad det kan vara.
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Ekorrfamiljen

Vår vilda 4,5-åring har haft sin overall från Ica Maxi hela vintern och vi är jättenöjda med den. Den har hållit för all lek i pulkabacken och dragkedjan är lika fin som den var när vi köpte overallen.

Attans, hade hoppats på Lindex idag, men då får vi vänta ytterligare en dag då.

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • star67
    Förälskad skrev 2011-01-20 09:56:11 följande:
    Det stod halva reapriset och då skulle jag ha betalat mer men jag gav bara 50 kr styck, hon i kassan blev helt förvånad hur billig det var och skrattade bara och sa vilket fynd jag gör. Sedan så gick jag glatt där ifrån men mina overaller Skrattande 
    vad menar du att du hade betalat mer ?? det var fel pris på de du köpte?? eller vara de alla samma pris??
  • Förälskad
    star67 skrev 2011-01-20 11:34:43 följande:
    vad menar du att du hade betalat mer ?? det var fel pris på de du köpte?? eller vara de alla samma pris??
    Alltså enligt halva reapriset skulle jag ha betalat strax över 100 kr men när hon blippa in kläderna så blev det bara 50 kr. Det kan ju vara så att de hade sänkt priset men inte skyltat med det.
  • Alexi

Hurra, PoP vinteroverall inköpt för halva priset! Trodde inte de sänkte dessa så mycket men de gör tydligen det på vissa färger. Nu ska vi bara lämna tillbaka den vi köpte på 30%-rean.

• AnkiFalun

Vet åhlens hade den 21 om jag minns rätt förra året och startade en fredag, så man kan ju hoppas....

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2