• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • sophiie

Hemsidan krångar för mig iaf. Kundkorgen fylls på med saker jag inte har beställt, varor försvinner. suck

• Mineo
    sophiie skrev 2011-01-20 08:38:06 följande:
    Hemsidan krångar för mig iaf. Kundkorgen fylls på med saker jag inte har beställt, varor försvinner. suck
    som vanligt när deras sida blir överbelastad med andra ord, att de inte kan fixa det!!!
    ♥ Son 2005 ♥ Son 2006 ♥ Bäbis bf 110720 ♥
  • Tezz80

lyckas inte heller handla på pop. någon som vet vad frakten ligger på?

• Mineo

Jag åker till butik när de öppnar istället... hemsidan är helt hopplös Sen har de mer saker i butik

♥ Son 2005 ♥ Son 2006 ♥ Bäbis bf 110720 ♥
  • winters
    Tezz80 skrev 2011-01-20 08:54:47 följande:
    lyckas inte heller handla på pop. någon som vet vad frakten ligger på?
    det är väl 65 och fraktfritt över 1000
    Oscar 091001
  • Tezz80

La det jag ville ha i kundkorgen, bara tre saker men sen var plöttsligt en av sakerna borta... så det får vara   65:- i frakt för två saker känns dyrt även om rean var bra

• HugoochVilma
    Tezz80 skrev 2011-01-20 09:29:35 följande:
    La det jag ville ha i kundkorgen, bara tre saker men sen var plöttsligt en av sakerna borta... så det får vara   65:- i frakt för två saker känns dyrt även om rean var bra
    Tycker också det är alldeles för dyr frakt egentligen.... men köpte en del så då lönade det sig!
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Minimimoon
    Allrona skrev 2011-01-20 09:33:28 följande:
    Nån som har ringt Lindex idag?
    Precis ringt. Hon sa att de inte har fått några klartecken idag, hon trodde det blir på måndag fast det inte är säkert. 
  • Förälskad

Jag handlade vinteroveraller till nästa vinter åt ungarna. Min dotter overall skulle ha kostat 500 kr, jag gav 50 kr. Min sons overall skulle ha kostat 400 kr och jag gav 50 kr även för den. Jag handlade dom på Ica Maxi.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2