• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • laxo

Nu har jag ringt så många gånger. Kan ingen ringa Lindex typ tio minuter innan de stänger för att fråga om de börjar ngn t2 b1 rea imorgon på all REA! De borde ju veta det innan stängning dagen innan, om de skall hinna skriva ut skyltar m.m till dagen efter!

• star67

om man ringer till butiken säger de det ?? tänker ringa till en annan butik inte i min stad.Flört

• star67

nu jag ringde till en butik om de har hört något om rea men hon sa att de brukar veta samma dag, och att det kan bli när som helst.Rynkar på näsan

• sophiie

Var inne på Lindex idag, skärholmen c, rejält utplockat när det gäller baby/barnkläder, MEN jag observerade att de höll på att omorganisera lite.. Ändrade hyllor odyl. Undra om det är på g...

• HugoochVilma
    Mineo skrev 2011-01-20 07:18:59 följande:
    POP 70% idag
    yes! shoppade lite smått å gott till vrakpriser, super! 104 var dock utplockat.... iaf på nätet!
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Mirela
    HugoochVilma skrev 2011-01-20 07:52:34 följande:
    yes! shoppade lite smått å gott till vrakpriser, super! 104 var dock utplockat.... iaf på nätet!
    Krånglade deras hemsida när du shoppade?
  • HugoochVilma
    Mirela skrev 2011-01-20 08:30:37 följande:
    Krånglade deras hemsida när du shoppade?
    Nej, men hissar att det är många som är där å shoppar nu! Var vaken väldigt tidigt....
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2