• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Smilla75
    Förälskad skrev 2011-01-20 09:40:21 följande:
    Jag handlade vinteroveraller till nästa vinter åt ungarna. Min dotter overall skulle ha kostat 500 kr, jag gav 50 kr. Min sons overall skulle ha kostat 400 kr och jag gav 50 kr även för den. Jag handlade dom på Ica Maxi.
    Härligt! Var det halva reapriset eller något annat erbjudande? Gällde det annat än overaller?
  • HugoochVilma
    Förälskad skrev 2011-01-20 09:40:21 följande:
    Jag handlade vinteroveraller till nästa vinter åt ungarna. Min dotter overall skulle ha kostat 500 kr, jag gav 50 kr. Min sons overall skulle ha kostat 400 kr och jag gav 50 kr även för den. Jag handlade dom på Ica Maxi.
    OJ!!!!! Grattis till bra fynd.
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Förälskad
    Smilla75 skrev 2011-01-20 09:42:04 följande:
    Härligt! Var det halva reapriset eller något annat erbjudande? Gällde det annat än overaller?
    Det stod halva reapriset och då skulle jag ha betalat mer men jag gav bara 50 kr styck, hon i kassan blev helt förvånad hur billig det var och skrattade bara och sa vilket fynd jag gör. Sedan så gick jag glatt där ifrån men mina overaller Skrattande 
  • Förälskad
    HugoochVilma skrev 2011-01-20 09:44:36 följande:
    OJ!!!!! Grattis till bra fynd.
    Ja, jag är jätte nöjd. Jag är ganska så säker på att overallerna kommer passa nästa vinter och gör dom inte det så får jag väl köpa några andra och sälja de här, men som sagt, jag tror inte det blir några problem. Jag köpte overaller förra vintern till den här och dom passade jätte bra.
  • lottalinda

Förälskad- var det idag du handlade eller igår? Vet du när de startade med halva reapriset? 

• Cheesecake

Har ringt och frågat på min LIndex-butik. Inge mer rea än det som var innan, dvs. tag 2 betala för 1 på damunderkläder och strumpor. Å jag som är så laddad för att shoppa lite fynd!  
    Vi får hoppas på morgondagen!

• Flickmamma
    Mineo skrev 2011-01-20 08:43:00 följande:
    som vanligt när deras sida blir överbelastad med andra ord, att de inte kan fixa det!!!
    Samma här, jag har lagt i 2 skaljackor och en fleecejacka men i korgen ligger det 10 varor??
  • Förälskad
    lottalinda skrev 2011-01-20 10:13:58 följande:
    Förälskad- var det idag du handlade eller igår? Vet du när de startade med halva reapriset? 
    Ingen aning, jag handlade i lördags. Ica maxi brukar ha extremt billig rea på slutet, efter halva rean alltså, så kanske hade de börjat med den redan då.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2