• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • alvaereva

YES vad glad jag är efter att ha fyndat på Polarn och pyret + Villervalla!
  • Line80
    lottalinda skrev 2011-01-20 13:28:18 följande:
    Köpte nyss ca 25 plagg på Ica Maxi för 19kr styck som kostat mellan 59 och 179kr!!! Galet billigt. Men de bakom mig i kön var inte lika impade då det tog lite tid för han i kassan med alla galgar trots att jag hjälpte honom :)
    kikade oxå på dom men det fanns inte så mkt. vad köpte du då för plagg?
    tycker alltid vi har så dålig rea på Maxi Arlandastad jämfört med hur det är på alla andra Maxi..
    ♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥★♥ Seline 100823 ♥
  • lottalinda

LIne80- jag var nog den första som var där när de tog fram 19kr varorona. Jag köpte pyjamaser, huvtröjor, söta tunika/klänningar, Barbapappa-bodys m.m. Det jag köpte tyckte jag var riktigt bra. Kan tilläggas att jag har en tjej och då finns det jus om vanligt mer att fynda.

• Scarlett77

Cubus har sänkt sina priser ytterligare from idag, bodys, pyjamas, kjolar, leggings mm för 29 kr, klänningar, tunikor osv för 49 och ytterkläder för 99.

• Line80
    lottalinda skrev 2011-01-20 16:29:04 följande:
    LIne80- jag var nog den första som var där när de tog fram 19kr varorona. Jag köpte pyjamaser, huvtröjor, söta tunika/klänningar, Barbapappa-bodys m.m. Det jag köpte tyckte jag var riktigt bra. Kan tilläggas att jag har en tjej och då finns det jus om vanligt mer att fynda.
    jo jag såg barbapapa bodys mm. men jag e trött på de nu :-P till mina stora hittade jag ingenting.. å pyjamasarna va det ju bara jul-tema på. Nä så impad va jag inte över 19:- stället.
    Men håll med om att det är dålig rea där överlag.
    ♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥★♥ Seline 100823 ♥
  • Tezz80

nöjd över att ha hittat två hela pyjamas i strlk 98/104 på pop men oj vad stora dem är... ser ut att passa min dotter bättre än sonen som de var tänkta till

Kanske borde ta en sväng till Maxi imorgon, får se vad jag orkar utan bil med två barn hemma samt att jag är sjukskriven denna vecka,

alvaereva skrev 2011-01-20 16:20:18 följande:

YES vad glad jag är efter att ha fyndat på Polarn och pyret + Villervalla!

Var bor du som har kunnat fynda Villervalla?

• alvaereva
    Tezz80 skrev 2011-01-20 16:40:41 följande:

nöjd över att ha hittat två hela pyjamas i strlk 98/104 på pop men oj vad stora dem är... ser ut att passa min dotter bättre än sonen som de var tänkta till

Kanske borde ta en sväng till Maxi imorgon, får se vad jag orkar utan bil med två barn hemma samt att jag är sjukskriven denna vecka,

Var bor du som har kunnat fynda Villervalla?

Göteborg Men dom hade bara 30% än så länge. Dock var det MASSOR att välja på i alla storlekar.
  • TinaZ
    alvaereva skrev 2011-01-20 16:59:40 följande:
    Göteborg Men dom hade bara 30% än så länge. Dock var det MASSOR att välja på i alla storlekar.
    Var i göteborg då? Jag ska dit o shoppa imorgon (men jag har ju ingen bil eller så....)
    Du får gärna tipsa om fler intresaanta barnklädesaffärer i Gbg.

Om inte pengarna tar slut redan efter besök på polarn och åhlens förstås
  • Hallonmumsan

villervalla kan du handla på nätet med.

själv handlade jag två nya bädset till lillkillen på hemtex idag 87 kr för båda. han har varit jättenöjd och burit runt den blå med kaniner på idag. och imorgon får han ny säng så tyckte det var roligt med nytt att bädda i

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2