• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • sophiie

Håller med passau, hoppas lindex och Åhlens kommer igång med sin rea idag..

MEN var i skärholmens centrum, utplockat i båda affärerna. Kanske har Farsta centrum mer. För in till stan orkar jag inte ta mig...

• AochJsMamma
    TinaZ skrev 2011-01-20 17:37:35 följande:
    Var i göteborg då? Jag ska dit o shoppa imorgon (men jag har ju ingen bil eller så....)
    Du får gärna tipsa om fler intresaanta barnklädesaffärer i Gbg.

Om inte pengarna tar slut redan efter besök på polarn och åhlens förstås
    Villervalla ligger i Haga i Göteborg, Haga ligger mellan Vasastan och Linnéstan kan man säga.
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • Mizz Zunzhine

Fick precis ett sms från lindex, halva reapriset tom 23/1 (gäller kanske de med ett sms) men nu vet ni att det är på gång

• Tezz80

attans och jag som har två hostiga o snoriga ungar o ingen bil... förvisso behöver egentligen inte ungarna mer kläder men är ju kul att shoppa på Lindex när det är så billigt Får se om jag kan komma iväg när maken kommit hem

• HugoochVilma
    Mizz Zunzhine skrev 2011-01-21 09:25:41 följande:
    Fick precis ett sms från lindex, halva reapriset tom 23/1 (gäller kanske de med ett sms) men nu vet ni att det är på gång
    ååå, har inte fått det än.... SNÄLLA kan inte du VB det till mig om jag inboxar mitt nummer?
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • laxo

Idag var det inget t2 b1 på Lindex alls! Dvs inte på underkläder heller! Bara vanlig REA! Med andra ord, är det nog som hon sa som jag ringde till häromdagen att det börjar ett nytt erbjudande på måndag! Säkert halva reapriset eller t2 b1 på hela REAN.

• HugoochVilma
    laxo skrev 2011-01-21 09:31:22 följande:

Idag var det inget t2 b1 på Lindex alls! Dvs inte på underkläder heller! Bara vanlig REA! Med andra ord, är det nog som hon sa som jag ringde till häromdagen att det börjar ett nytt erbjudande på måndag! Säkert halva reapriset eller t2 b1 på hela REAN.

läs Mizz Zunzhines inlägg ovan!
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • solvera

Eller bara skriva av smsét  här så kan man skicka det till sig själv!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2