• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • ÖNadja
    star67 skrev 2011-01-21 16:04:42 följande:
    finns mycket på åhlens att fynda??
    I höstas köpte ja jätte mycke på åhlens rea. Hade nog iof ett lätt storlek (68-74/80 & 104/110) att hitta, men ja köpte mycket vanliga kläder. På herr hade dom även halva rea och köp 3bf2 på underkläder så de blev mycke sånt till sambon också.
  • Scarlett77

Jag var inne på åhlens och tittade när rean började och dom hade jättemycket fint, nu kollade jag iofs bara på storlekarna 74-86 men jag tror dom hade mycket i större storlekar också! Hoppas tjejen som ringt dom loggar in snart så jag får veta om det med säkerhet börjar på måndag :D

• Scarlett77

Förresten, ni som tänkt fynda på cubus får skynda er! Igår hade dom sänkt priserna på alla reaplagg så allt var superbilligt och det fanns massor, idag när min mamma var där för att köpa en body hon ågrat att hon inte köpte igår var nästan allt slut redan!!! Så skynda er om ni inte redan varit där :D

• Jenna82

Finns det någon vänlig själ som vill lägga ut lindex sms  om halva reapriset här?

***★LIAM 030603★NOVA 041021★LEIA 080602★***
  • Mineo
    Jenna82 skrev 2011-01-21 16:23:13 följande:
    Finns det någon vänlig själ som vill lägga ut lindex sms  om halva reapriset här?
    kolla inlägg #1263
    ♥ Son 2005 ♥ Son 2006 ♥ Bäbis bf 110720 ♥
  • Ekorrfamiljen
    star67 skrev 2011-01-21 15:33:25 följande:
    hade de röda overall på rea??
    Nej, här hade de bara orange jackor från Fix och svarta täckbyxor, rosa Bamseoveraller och rutiga Fix-overaller plus några konstiga gröna jackor.

Här har de inte haft lurvjackorna alls, så jag är lite sur över det.
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • star67
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-21 16:42:53 följande:
    Nej, här hade de bara orange jackor från Fix och svarta täckbyxor, rosa Bamseoveraller och rutiga Fix-overaller plus några konstiga gröna jackor.

Här har de inte haft lurvjackorna alls, så jag är lite sur över det.
    de hade fix overaller kvar på butiken men inte på rea?? fix jackor den rosa o orange var också på rea men inte blåa.
    jo jag ångrad mig att inte köpte den fina lurv jacka för 129 -50% ordpris var 199kr. får se om de är kvar till imorgon så köper jag en.
  • star67
    Smilla75 skrev 2011-01-21 17:09:28 följande:
    Jag fick tag i stjärnjeansen för 37,50 kr!
    Förvånad vilken fynd
  • Ekorrfamiljen

Här hade de rea på Fix-overallerna, och på orange jacka, men inte på de rosa och blå jackorna.

Vad är stjärnjeans? Kom på att jag glömde att utnyttja min rabattkupong på 50:- så jag får nog ta en sväng till sta'n imorgon också.

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2