• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Pysan88

Är det sista dagen på rean i Visby? Förvånad
    Frågade du nån?
    Jag som hade tänkt åka in på lördag. Brukar det va sån kort tid?

• Ekorrfamiljen
    Pysan88 skrev 2011-01-26 16:25:06 följande:
    Är det sista dagen på rean i Visby? Förvånad
    Frågade du nån?
    Jag som hade tänkt åka in på lördag. Brukar det va sån kort tid?
    Ja, det stod en skylt i deras skyltfönster: 1 dag kvar. Då frågade jag om det var rea imorgon också, men hon svarade att det var sista dagen idag.
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Pysan88

Nee, vad tråkit Rynkar på näsan. Var bara inne en snabbis igår. Har dom ännu mycket kvar? Tänker mest på babykläder. Får väl kanske åka in ikväll Tungan ute

• sophiie

Ett önskemål från lilla mig. Kan ni inte skriva ut var ni köpte varorna, typ Lindex Kista. Åhlens Stockholm city.

Så har man lite pelj på vilka butiker som har ok utbud..

• Ekorrfamiljen
    Pysan88 skrev 2011-01-26 16:29:41 följande:
    Nee, vad tråkit Rynkar på näsan. Var bara inne en snabbis igår. Har dom ännu mycket kvar? Tänker mest på babykläder. Får väl kanske åka in ikväll Tungan ute
    Mest tjejkläder (julklänningar) i strl. 74/80, några beige bebisbyxor, en sovpåse i 68 (bra sak iofs) och lite - i mina ögon tråkiga - tjejjackor i 62-74. Annars var det mest stora kläder och några ytterplagg kvar. Tyvärr var alla jackor i fel storlek för mina barn, både nu och nästa säsong.
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • sheena08

Någon som vet om det gäller alla lindexbutiker? Har det varit någon halva reapriset på kappahl, eller var det bara för dem som fick sms? (läste något om det tidigare)

• star67
    sheena08 skrev 2011-01-26 16:43:14 följande:
    Någon som vet om det gäller alla lindexbutiker? Har det varit någon halva reapriset på kappahl, eller var det bara för dem som fick sms? (läste något om det tidigare)
    jag såg igår var 1/2 rea på kappahl.
  • xmari
    sophiie skrev 2011-01-26 16:34:54 följande:
    Ett önskemål från lilla mig. Kan ni inte skriva ut var ni köpte varorna, typ Lindex Kista. Åhlens Stockholm city.

Så har man lite pelj på vilka butiker som har ok utbud..
    Jag har varit på:

Lindex fältöversten: Ok utbud men det var ett tag sen
    Polarn&pyret fältöversten: Helt ok utbud, fick tag på en windfleeceoverall till lillan som inte är på rea hos övrig Pop men det var i lördags eller söndags.

Lindex Lidingö: Kasst utbud

Lindex Kista galleria: Bäst av 3. Mycket regnkläder kvar. Var där idag strax innan lunch.
    Pop Kista: Ok utbud dock inte mycket ytterkläder.
    Cubus Kista: Helt ok. Mycket fina saker kvar. Ääälskar lillans onepiece för 49 kr!
    Kappahl Kista: Kasst.
    Åhlens Kista: Tycker inte det fanns mycket där. Köpte inget.
    Kidscorner ( tror butiken hette kids4life ): 70 % på en hel del märkeskläder. Mest stora storlekar. 
     Det var halva reapriset på Kappahl i Kista men det fanns absolut ingenting tyckte jag...
  • Mineo
    det är olika från olika butiker... här har en av butikerna kört halva reapriset i över en vecka, medans de två i city inte gjort det, utan bara på vissa avdelningar etc. Så de verkar göra som de vill.
    ♥ Son 2005 ♥ Son 2006 ♥ Bäbis bf 110720 ♥
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2