Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Oj hade gjort en ledsen gubbe om mitt fynd på skridskorna, vilket ju naturligtvis e fel, haha! ![]()
Hade hängt fram jätte mkt overaller och termobyxor på kappahl på halva rean idag... Uddevalla
Birsta city i sundsvall
Inhandlade ett 2par byxor för 25kr styck på lindex det var halvarea priset..
I dag va jag på ica maxi å köpte tag tre beta för två till sonen..
Sen i går på cubus så handlade jag en munktröja till sonen för 49kr st och ett par jeans 79kr styck..
Hittade även en tjock tröja till gubben för 79kr
Japp jacko med, fanns från 86-104 möjligt större, kollade inte så noga men dom är jag säker på att jag såg...
Fanns petrol blå i stl 86 & 92 fix på lindex torp 399:- å halva
här kommer lite av mina fynd, första bilden från lindex, sämsta rean någonsin, brukar shoppa massor, men det fanns ingenting, besökte två olika, den ena hade inte något till flick förutom festklänningar, och det har vi massor av. mockasiner 25kr/par, glitterskor 50kr/par, leggings prickig o randig 28kr/st turkosa leggings 20kr, mönstrad topp 38kr och vita koftor 50kr, lånkisar 2 pack 40kr
r
åhlens rean var oxå fattig, var där vid öppning, inte ett enda pippi eller barbapapa plagg. Köpte en svart Wera blus till mig 100kr och ett svart linne 25kr. Luciakronorna kostade 25kr/st elljusstaken hade kostat 475kr jag betalade 120kr. velourbyxor35kr, haklapp, jättefin 13kr, synd det var sista, badcape 30kr fem myror spelet betalade jag 45kr för och bakelse arken kostade 10kr, vad jag nu ska med det till, kanske någon som har en idé
![]()
![]()
klickbara bilder
Jag rekommenderar Lindex i Nynäs. Dom hade reastångar överallt i butiken.