• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Millans hustru
    Elinheterjag skrev 2011-02-04 11:56:26 följande:
    trådarna "lever"ju för alltid nu så det är bara att fortsätta tipsa varandra här.

Om nån mer än jag har barn som gillar sylvanianfamillies så är det superrea på dem hos BR
    åh tack för tips! vad synd att jag inte kan shoppa på nätet, ser ingen rea på dem där?
  • FridaLee
    Wailea skrev 2011-02-04 19:47:38 följande:
    var det rea på allt i butiken? fanns det typ massor kvar eller såg det halvtomt ut?

de har väl haft utförsäljning ett tag redan men kanske blivit billigare nu... 
    De hade iof flyttat butiken till en liten yta så allt var ihop tryckt men visst fanns det kvar en hel del saker. Kollade inte allt som sagt för barnen var med och de var lite otåliga.
  • Silverhaj76
    FridaLee skrev 2011-02-04 17:15:49 följande:
    Fyndade en skiphop skötväska och en Elodie åkpåse på 50% på Babyland Barkarby, hittade lite annat smått och gott också. Overaller var också 50% men fanns inte i 98 som jag skulle behövt är ute efter en reima i 98 på rea någon som vet nån mer stans som de rear reima på 50%?
    NK har 50% på Reima, dock vet jag inte om de hade 98 då jag har större barn själv.
  • Line80
    Moonlight83 skrev 2011-02-04 20:48:10 följande:
    Blev 6 par skor till dottern för 350kr :) som hittat,till och med sambon tyckte det var ett kap.
    vad för skor?
    ♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥★♥ Seline 100823 ♥
  • FridaLee
    Silverhaj76 skrev 2011-02-04 22:08:33 följande:
    NK har 50% på Reima, dock vet jag inte om de hade 98 då jag har större barn själv.
    Ok tack, ska kolla upp om jag kan få tag i det där då.
  • Moonlight83
    Line80 skrev 2011-02-04 22:17:27 följande:
    vad för skor?
    regnstövlar,vinterskor,kängor och vanliga skor.
  • passau

Lindex brukar ha halva priset mellan säsongerna oxå, denna tråden tar aldrig semester

• charmmiss

jag handlade 5 par skor för 260kr,ångra att jag inte köpte mer, var precis innan stängning, ska tillbaka idag och byta ett par, samt köpa ett till par, men ve ej om rean gällde idag med, jag fick ytterligare 10% på halvarean då jag var ny medlem.

köpte regnstövlar, hello kittty vårskor, rådis stövlar alla 50 kr/par. samt ett par rådis varmfodrade vinterstövlar för 99kr, fast de var märkta 299kr, men de gick in billigare i kassan såg det när jag kom hem, ska köpa ett par till idag till minsta tjejen, ser ju ut som kavats skor, ska testa till nästa vinter.

• epione
    FridaLee skrev 2011-02-04 22:29:33 följande:
    Ok tack, ska kolla upp om jag kan få tag i det där då.
    Annars har ju Lilla mirakel fortfarande 40%
  • FridaLee
    epione skrev 2011-02-05 09:34:15 följande:
    Annars har ju Lilla mirakel fortfarande 40%
    ok, då sak jag kolla in där också
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2