• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Mirela
    Tessie tessie skrev 2011-02-04 11:53:46 följande:
    Varför vänta tills nästa år? Vi måste ju vara på hugget till sommarrean också;)
    Jaha är det halva reapriset då också? 
  • Elinheterjag
    Mirela skrev 2011-02-04 11:48:20 följande:
    Hoppas på en ny sådan här tråd nästa år :)

Vem tar ansvaret att starta en sådan? :)) 
    trådarna "lever"ju för alltid nu så det är bara att fortsätta tipsa varandra här.

Om nån mer än jag har barn som gillar sylvanianfamillies så är det superrea på dem hos BR
  • Mirela
    Elinheterjag skrev 2011-02-04 11:56:26 följande:
    trådarna "lever"ju för alltid nu så det är bara att fortsätta tipsa varandra här.

Om nån mer än jag har barn som gillar sylvanianfamillies så är det superrea på dem hos BR
    Va bra att de "lever" hehe. Trodde nämligen att de stängdes ner efter en tid
  • star67

det gick inte att starta ett tråd på allmänna rubriker någon vet varför?? när jag vill starta ett tråd så trycker jag på nytt inlägg sen får man fram välja kategori men allmänna rubriker kommer inte fram att man välja ämne !!??

• FridaLee

Fyndade en skiphop skötväska och en Elodie åkpåse på 50% på Babyland Barkarby, hittade lite annat smått och gott också. Overaller var också 50% men fanns inte i 98 som jag skulle behövt är ute efter en reima i 98 på rea någon som vet nån mer stans som de rear reima på 50%?

• Wailea
    FridaLee skrev 2011-02-04 17:15:49 följande:
    Fyndade en skiphop skötväska och en Elodie åkpåse på 50% på Babyland Barkarby, hittade lite annat smått och gott också. Overaller var också 50% men fanns inte i 98 som jag skulle behövt är ute efter en reima i 98 på rea någon som vet nån mer stans som de rear reima på 50%?
    Fanns det mycket kvar där? vagnar också? andra märken åkpåsar?
  • FridaLee
    Wailea skrev 2011-02-04 17:56:55 följande:
    Fanns det mycket kvar där? vagnar också? andra märken åkpåsar?
    Ja det fanns en hel del kvar faktist, 1500:- rabatt på butiksex vagnar av brio och emmaljunga tror det var 30% på maclaren vagnarna, tripp trapp stolar var också nedsatta Fanns flera olika åkpåsar men de lär väl gå åt antar jag, funderar på att ta en sväng i morrn och köpa en till åkpåse he he. Hade barnen med så han inte kolla så noga
  • Wailea

var det rea på allt i butiken? fanns det typ massor kvar eller såg det halvtomt ut?

de har väl haft utförsäljning ett tag redan men kanske blivit billigare nu... 

• Ekorrfamiljen
    star67 skrev 2011-02-04 12:39:29 följande:
    det gick inte att starta ett tråd på allmänna rubriker någon vet varför?? när jag vill starta ett tråd så trycker jag på nytt inlägg sen får man fram välja kategori men allmänna rubriker kommer inte fram att man välja ämne !!??
    Var du inne på "allmänna rubriker" när du tryckte på "nytt inlägg" då? Prova att gå in där först innan du försöker göra ett inlägg.
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2