• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Scarlett77

Varken vårt Ica Maxi eller Lindex hade halva rean idag.

• Mineo
    Sara1977 skrev 2011-07-25 19:14:08 följande:
    Halva rean på stadium, gäller den bara i butik eller  även i webshopen?
    bara butik
    ♥ Neo 2005 ♥ Mio 2006 ♥ Lillasyster bf 110717 ♥
  • Mineo

Halva rean på Accent imorrn

• Bamboon

I morgon halva rea priset stdium om man handlar mer än 5 plagg!!! Halva rea staium gäller endast i butik

• Mineo
    hipmarygirl skrev 2011-07-25 21:44:14 följande:
    Det borde var dags för Åhlens snart va med halva rean?
    onsdag var det väl sagt??
  • helt fantastiskt

Va och fyndade på stadium idag!!!! Lite konstig rea dock 1 plagg på rea gav 10% extra rabatt 2 plagg 20% osv... Upp till 5 plagg då det va 50% på rean på allt du köpte!! Så tar man alltså 5 plagg eller mer blir det halva rea på hela köpet :) fyndade massa fint och skor till mig min mamma och till storkillen!!! Kalasbra ju!!! Köpte dagis gympadojjor för 40 kr!! Tokigt billigt då är det kul att shoppa!!! Lycka till alla fyndare där ute :)

• charmmiss
    helt fantastiskt skrev 2011-07-25 22:13:48 följande:
    Va och fyndade på stadium idag!!!! Lite konstig rea dock 1 plagg på rea gav 10% extra rabatt 2 plagg 20% osv... Upp till 5 plagg då det va 50% på rean på allt du köpte!! Så tar man alltså 5 plagg eller mer blir det halva rea på hela köpet :) fyndade massa fint och skor till mig min mamma och till storkillen!!! Kalasbra ju!!! Köpte dagis gympadojjor för 40 kr!! Tokigt billigt då är det kul att shoppa!!! Lycka till alla fyndare där ute :)
    började det idag?? i mailet stod det att de börja imorgon
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2