• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • winters

Det här måste varit bästa Stadium-rean någonsin, när allt blev på halva reapriset med en gång, var ju inte svårt att hitta minst fem saker! Skrattande mest nöjd är jag över timerland-skorna för 149 kr, men även superbra med extra ytterkläder till hösten för nästan inga pengar alls!

Oscar 091001
  • winters
    Coca cola light skrev 2011-07-26 13:22:00 följande:

Är rean på Stadium för alla eller för medlemmar?

för alla
    Oscar 091001
  • Line80
    winters skrev 2011-07-26 13:20:21 följande:
    Det här måste varit bästa Stadium-rean någonsin, när allt blev på halva reapriset med en gång, var ju inte svårt att hitta minst fem saker! Skrattande mest nöjd är jag över timerland-skorna för 149 kr, men även superbra med extra ytterkläder till hösten för nästan inga pengar alls!
    hade dom fodrade regnställ på rea?
    ♥★♥ Nicole 2002 ♥ Colin 2005 ♥ Seline 2010 ♥★♥
  • charmmiss
    winters skrev 2011-07-26 13:20:21 följande:
    håller med verkligen toppen rea, köpte oxå timberland skor för 99 kr, didriksons pilé jackor för 99kr, didriksons regnkläder för 99kr, boardman jacka för 50kr, jättefina rutiga everest jackor till tjejerna att ha nu på hösten för 150kr, hade kostat 500kr, crocs till lilla tjejen för 50kr och mycket mycket mer. kom hem med tre fulla kassar. var på stadium två stadium varav en  XXL.
    Line80 skrev 2011-07-26 14:07:07 följande:
    fanns inte på de stadium jag besökte iaf.
  • New mum

jag köpte också en del...köpte everest jackor till barnen, blårutig och en röd. Hur är dem jackorna? Bra/dåliga? det står att dem är vattentäta till 3000. är det mycket?

• Mimmlas
    New mum skrev 2011-07-26 14:41:53 följande:
    jag köpte också en del...köpte everest jackor till barnen, blårutig och en röd. Hur är dem jackorna? Bra/dåliga? det står att dem är vattentäta till 3000. är det mycket?
    Det märket är bland det bästa man kan ha på jackor. Tycker de är super.
  • New mum
    Mimmlas skrev 2011-07-26 14:44:00 följande:
    Det märket är bland det bästa man kan ha på jackor. Tycker de är super.
    vad bra. då slipper jag oroa mig för att det var dåligt köp.
  • winters
    Line80 skrev 2011-07-26 14:07:07 följande:
    inte i min butik heller, var nästan uteslutande vårkollektionen
    Oscar 091001
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2