• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Tensia

Åååå vad fuskigt jag var inne på mitt indiska (Växjö) och där var det inte :(

• Alexi

Verkar bara vara vissa kappahl som har halva reapriset fortfarande, vissa hade det tydligen bara förra veckan.

• LindaO 81

Var på Stadium idag i Göteborg och där var det inte äkta crocs iaf, såg att någon frågat om det tidigare.

• JVmamma
    LindaO 81 skrev 2011-07-27 22:42:54 följande:
    Var på Stadium idag i Göteborg och där var det inte äkta crocs iaf, såg att någon frågat om det tidigare.
    De jag köpte igår är äkta! Vet ej hur det var med vuxenmodellerna dock, de tittade jag inte på.
  • ZZ12

Varför är det alltid så svårt att hitta kläder till pojkar i stl 98-110...  Butikerna verkar ha dålig fantasi till pojkar...

Ngn som har hittat mkt i dessa stl o kan tipsa om butik (i Stockholm) med mkt kvar på rean.....?

• Dragonia

Jättedålig och urplockad rea i Kista, köpte bara litegrann från Stadium, men mest strumpor.

• Tuffen

Någon som vet hur det är med reor i Västerås just nu?

• charmmiss

jag antar att de crocs som reas ut på stadium är när de har ett par fåtal kvar, på mitt stadium fanns det bara två par i rosa och då var jag där vid öppning. var på ett annat stadium och där hade de massor av färger och storlekar men de var på ord pris, köpte ett par dora crocs till stora tjejen på inter sport de var sänkta till 200kr, ord pris 350 kr

• Toppen9

Tänkte bara tipsa om att HM i Valbo (Gävle) rear ut snygga mammabyxor för 50-75 kr. Fanns minst tio par kvar igår.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2