• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • helt fantastiskt

Min svägerska va med och hon köpte me äkta crocs till hennes lilltjej 2.5 år rosa för 50kr men tokigt nog fanns det baras rosa till barn men jag köpte röda till mig för 100 , äkta de me!!! Tråkigt att det skiljer så... Line: Inte nära till något annat stadium som kan bli en mysig dagsutflykt till?! om jag får med mannen idag kan jag kolla om de har kvar här och skicka borde ju inte bli mer än 100 kr och det är ju helt ok me... Säg till i så fall!!! Känner ju inte varandra men tror jag vågar lita på fyndare som vill dela med sig av sina tips för att glädja fler :) ;)

• helt fantastiskt

Åker snart och kan inte kolla i mobilen på stan tyvärr ska fixa så det funkar men det gör inte det nu tyvärr...

• tessilitess

Åhlens hade halva priset på allt vad jag kunde se, även barnkläder och leksaker. Men ganska dåligt utbud, i alla fall här. Lindex här hade fortfarande ta 2 betala för 1, inte halva reapriset. Nu undrar jag om nån vet nåt nytt om Hemtex??

• Line80
    helt fantastiskt skrev 2011-07-27 10:40:04 följande:
    Min svägerska va med och hon köpte me äkta crocs till hennes lilltjej 2.5 år rosa för 50kr men tokigt nog fanns det baras rosa till barn men jag köpte röda till mig för 100 , äkta de me!!! Tråkigt att det skiljer så... Line: Inte nära till något annat stadium som kan bli en mysig dagsutflykt till?! om jag får med mannen idag kan jag kolla om de har kvar här och skicka borde ju inte bli mer än 100 kr och det är ju helt ok me... Säg till i så fall!!! Känner ju inte varandra men tror jag vågar lita på fyndare som vill dela med sig av sina tips för att glädja fler :) ;)
    synd att jag inte var inne.. men det är lugnt jag har fler butiker att kolla i även om jag tvivlar på att det kommer finnas kvar några idag.

Ingen som varit på Åhlens city och vet utbudet där?
    ♥★♥ Nicole 2002 ♥ Colin 2005 ♥ Seline 2010 ♥★♥
  • Hallonmumsan

Hemtex blir förmodligen denna veckan eller nästa. Deras rea börjar oftast på en torsdag. Men det var inte säkert att det skulle bli likadan slutrea som det brukar. En vän jobbar där men hon har semester så hon visste inte riktigt men förra veckan sa hon att jag skulle vänta nån vecka till

• Smultron81

Här i kista på Åhléns var det inte mycket barnkläder på halva rean. Trist... Men fyndade istället skor på stadium. 6 par för 700 spänn. :)

• Nape

Åh, jag har tokshoppat idag! Köpte bland annat shorts från Stadium till yngsta sonen för 24,90:-, byxor till dottern 39,90:- och Everestjacka till sonen för 99:-. På Team Sportia hade de "Ta 3 betala för 2". Där fyndade jag bland annat Didrikssons stormbyxor till sonen för 229:-. Fick ett par Nikebyxor gratis då jag köpte tre plagg.
    Hittade inget till barnen på Åhlens, däremot till mig själv.
    Och så avrundade jag med att tokshoppa t-shirtar till tonårssonen och sambon på JC för..tadaa..33 kronor styck!

Jag hittade massor med fint till flickor i storlekarna 92-104 på både Lindex och Åhlens. Tips till er som har döttrar.

Indiska i Eskilstuna har inte halva reapriset än.

Tror jag betalade kring 1000:- för allt jag handlade och jag fick knappt med mig alla påsar. Nu har jag _sparat_ massor! Och vi är rustade inför dagis- och skolstart.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2