• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Nape
    hipmarygirl skrev 2011-07-26 21:04:53 följande:
    Det har jag helt missat men åhh vad roligt!! Vart står det?
    Någon sida bakåt.
    Ska bli superskoj att fynda på Åhlens!
  • darlingdesperados

Tdigare har jag varit med om att det kan vara vissa lokala avikelser på när åhlens lägger halva reapriset. Hoppas vårt sega åhlens hänger på men de har fortfarande tre för två. Den som lever får se. God shoppinglycka!

• hipmarygirl

Ska man våga chansa då isf?! Jag tänbkte handla i Eskilstuna men känns ju onödigt o åka dit om det inte är såklart..

• helt fantastiskt

Åh kunde inte hålla mig ifrån stadium nr2 i stan idag och kom hem med Loka mycket supernice denna gång!!! Så nöjd!! Verkliga fynd!! Fler skor att ge bort i present, 5000mm jacka till sonen och en HH jacka till mig och mycket mer!!! Rekomenderar en tripp dit!! Ska ta med mannen Imorg och se om han kan fynda löpardojjor!!! Önskar att man hade mer pengar fast att det nu är billigt ;)

• Luktärten

Håller med, Staduims tokrea var den bästa jag någonsin varit på. Det blev till lilltjejen Crocs för 50kr, randiga tights, adidas träningstopp och en jättesöt velourjacka från WESC.  Stora tjejen fick 2 Adidas träningstoppar och en Nike-WCT. 2 par träningsbyxor och en Nike-hood till mig. Totalt drygt 700kr.

Stod även och höll i en Didriksson skaljacka för 150kr men skippade då lilltjejen redan har skaljackor till hösten.

• soda

På åhlens i eskilstuna hade de "ta 3 betala för 2" på alla reavaror igår iallafall.

• passau

Står utanför Åhléns... Upp till halva står d... Hoppas d gäller på barn och hem...

• helt fantastiskt

Gött!!! visst är det kul att kunna shoppa lite märkeskläder me för bra priser!! Vi är en sportstils familj så stadium är en favvo!!!

• Line80
    Luktärten skrev 2011-07-27 00:34:40 följande:
    Håller med, Staduims tokrea var den bästa jag någonsin varit på. Det blev till lilltjejen Crocs för 50kr, randiga tights, adidas träningstopp och en jättesöt velourjacka från WESC.  Stora tjejen fick 2 Adidas träningstoppar och en Nike-WCT. 2 par träningsbyxor och en Nike-hood till mig. Totalt drygt 700kr.

Stod även och höll i en Didriksson skaljacka för 150kr men skippade då lilltjejen redan har skaljackor till hösten.
    var det äkta crocs?

Tror dessvärre att det varierar från butik till butik, jag hittade ingenting i rätt stl på Stadium Kista.
    Hade tänkt köpa gympa outfit till sonen som börjar förskoleklass men fanns mest för tjejer i hans stl.
    ♥★♥ Nicole 2002 ♥ Colin 2005 ♥ Seline 2010 ♥★♥
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2