Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Det har jag helt missat men åhh vad roligt!! Vart står det?
Tdigare har jag varit med om att det kan vara vissa lokala avikelser på när åhlens lägger halva reapriset. Hoppas vårt sega åhlens hänger på men de har fortfarande tre för två. Den som lever får se. God shoppinglycka!
Ska man våga chansa då isf?! Jag tänbkte handla i Eskilstuna men känns ju onödigt o åka dit om det inte är såklart..
Åh kunde inte hålla mig ifrån stadium nr2 i stan idag och kom hem med Loka mycket supernice denna gång!!! Så nöjd!! Verkliga fynd!! Fler skor att ge bort i present, 5000mm jacka till sonen och en HH jacka till mig och mycket mer!!! Rekomenderar en tripp dit!! Ska ta med mannen Imorg och se om han kan fynda löpardojjor!!! Önskar att man hade mer pengar fast att det nu är billigt ;)
Håller med, Staduims tokrea var den bästa jag någonsin varit på. Det blev till lilltjejen Crocs för 50kr, randiga tights, adidas träningstopp och en jättesöt velourjacka från WESC. Stora tjejen fick 2 Adidas träningstoppar och en Nike-WCT. 2 par träningsbyxor och en Nike-hood till mig. Totalt drygt 700kr.
Stod även och höll i en Didriksson skaljacka för 150kr men skippade då lilltjejen redan har skaljackor till hösten.
På åhlens i eskilstuna hade de "ta 3 betala för 2" på alla reavaror igår iallafall.
Står utanför Åhléns... Upp till halva står d... Hoppas d gäller på barn och hem...
Gött!!! visst är det kul att kunna shoppa lite märkeskläder me för bra priser!! Vi är en sportstils familj så stadium är en favvo!!!