• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Line80

ja det är klart det fanns vår saker men det låter som ni fyndat mkt till hösten å det är ju inte helt fel!
    Ingen som vet status i Stadium Kista?

♥★♥ Nicole 2002 ♥ Colin 2005 ♥ Seline 2010 ♥★♥
  • Nape

Vet någon om det är halva reapriset på hela Lindex shop online? Det stod bara "halva reapriset" på ett ställe, så jag funderar över om det är just DE kläderna, eller om det gäller alla reaplagg?

• winters
    Nape skrev 2011-07-26 16:05:26 följande:
    Vet någon om det är halva reapriset på hela Lindex shop online? Det stod bara "halva reapriset" på ett ställe, så jag funderar över om det är just DE kläderna, eller om det gäller alla reaplagg?
    alla
    Oscar 091001
  • Nape

Tack Winters! Nu ska vi låta Visakortet jobba lite.. *gnider handflatorna mot varann*

• Moonis
    New mum skrev 2011-07-26 14:41:53 följande:
    jag köpte också en del...köpte everest jackor till barnen, blårutig och en röd. Hur är dem jackorna? Bra/dåliga? det står att dem är vattentäta till 3000. är det mycket?
    Pratade om just det när min bror skulle hitta en vatten och vindtät jacka som andades och för att vara helt vattentät ska det ligga på 5000. Men han sa att bara man inte står i ösregn flera timmar så går 3000 bra.
  • Mimmlas
    Moonis skrev 2011-07-26 17:40:56 följande:
    Pratade om just det när min bror skulle hitta en vatten och vindtät jacka som andades och för att vara helt vattentät ska det ligga på 5000. Men han sa att bara man inte står i ösregn flera timmar så går 3000 bra.

Oftast vill man ju att kläderna ska andas lite och de gör det när det är 3000 :)
    Det är ingen regnjacka utan allväders. 
  • Nape
    hipmarygirl skrev 2011-07-26 20:39:49 följande:
    Blir det halva på Åhlens imorgon??
    Japp, läste i tråden att det skulle börja nu imorgon. Tjohoo!
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2