• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • fabler

Om de e nån som inte handlat på stadium rean än och tänkt göra de så kika efter deras ullstrumpor till barn, dem är helt suveräna. Jag köpte tre par till sonen igår för 15kr st istället för 59kr st som vi fick betala i vintras.

elias är världens sötaste!!!
  • Kristyr
    fabler skrev 2011-07-31 08:01:31 följande:
    Om de e nån som inte handlat på stadium rean än och tänkt göra de så kika efter deras ullstrumpor till barn, dem är helt suveräna. Jag köpte tre par till sonen igår för 15kr st istället för 59kr st som vi fick betala i vintras.
    ja de var helt okey för 59:- och för 15:- är de verkligen suveräna

• amalie79

Köpte en jättesöt röd gardin till köket på Åhlens för 37 kronor tack vare att jag läst om halva reapriset här!

• fabler
    Kristyr skrev 2011-07-31 18:27:45 följande:
    ja de var helt okey för 59:- och för 15:- är de verkligen suveräna

ja men eller hur kanon att ha liggandes som extra strumpor på dagis tycker jag under vintern.
    elias är världens sötaste!!!
  • la dolce vita
    Smultron81 skrev 2011-07-31 20:13:45 följande:
    Brukar dem ha halva rea priset på Ica maxi?
    De har halva reapriset just nu på en hel del saker; leksaker, fritid etc. Det har dock pågått ett tag så det är ganska utplockat.
  • Scarlett77

Ica maxi trollhättan hade inte börjat med halva reapriset än i fredags iaf så det varierar nog lite

• passau
    Scarlett77 skrev 2011-07-31 21:15:59 följande:
    Ica maxi trollhättan hade inte börjat med halva reapriset än i fredags iaf så det varierar nog lite
    då hoppas jag att de börjar på torsdag när jag ska dit i annat ärende
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2