Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Line80: Japp... Jo, va massa barbie och lite per shop o lego o nå docka o annat.
Har fyndat massor på rean på stadium!
2 par Timberland kängor åt ungarna
1 Par sportskor åt gubben
4 par ullstrumpor
Regnset med byxor och jacka
2 par Didriksson skaljackor
2 par kompletterande
Allt skulle ha gått på 3840kr jag fick det för 910kr :D

Köpte björn borg och frank dandy-undisar på Åhléns idag. Inte riktigt halva rean utan 30% utöver tidigare rea så dom hamnade på 60-70 spänn vilket jag tyckte var bra pris. (Behöver lite trosor som inte genomlidit en graviditet!)
Hur länge till är det halva reapriset på stadium? Finns det nånting kvar i barkarby, kista, vällingby...nån som vet? Är mest ute efter regnkläder till kidsen...
Jag var till Stadium i Farsta idag, ganska utplockat men en kasse lyckades jag ändå få med mig. Jag betalade 375 kr ,ord. pris ca 1300 kr.
Tror någon sa veckan ut om jag inte minns fel... Kanske dumt att säga när jag inte är 100 men har alldeles för mig det! ring vett ja!! Har shoppat där som en tok, massa fina saker, supernöjd, fast ett antal tusen fattigare men massor bra och fina saker!!!
Stadium har rea tills på söndag.. Barkarby och kista har jag hört inte har så mycket kvar.. Sen har du ju stinsen och Täby i norrort..
Är det någon som vet hur det ser ut med Stadiumbutikerna i centrala Sthlm, om de har mycket kvar på rean?
Shoppingtips
köp ett presentkort på 250 kr för 100 kr hos www.gullegrisen.com/
Länk till erbjudandet
www.letsdeal.se/r/14878/1721600/sverige
(obs länken kommer ge mig en liten slant om du inte redan är med i letsdeal så du vet
- men de flesta är redan med utgår jag från )