• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Line80
    Smultron81 skrev 2011-08-01 08:31:53 följande:
    Oki... Här i Märsta har dem inte börjat med halva reapriset. Hade massa realeksaker.
    på Ica maxi menar du? Där tycker jag dock att det inte fanns så mkt kvar på rean.,,
    ♥★♥ Nicole 2002 ♥ Colin 2005 ♥ Seline 2010 ♥★♥
  • lindaha

Har fyndat massor på rean på stadium!

2 par Timberland kängor åt ungarna
    1 Par sportskor åt gubben
    4 par ullstrumpor
    Regnset med byxor och jacka
    2 par Didriksson skaljackor
    2 par kompletterande

Allt skulle ha gått på 3840kr jag fick det för 910kr :D

• Zirup

Köpte björn borg och frank dandy-undisar på Åhléns idag. Inte riktigt halva rean utan 30% utöver tidigare rea så dom hamnade på 60-70 spänn vilket jag tyckte var bra pris. (Behöver lite trosor som inte genomlidit en graviditet!)

• Jenna82

Hur länge till är det halva reapriset på stadium? Finns det nånting kvar i barkarby, kista, vällingby...nån som vet? Är mest ute efter regnkläder till kidsen...

***★LIAM 030603★NOVA 041021★LEIA 080602★***
  • oOMayaOo

Jag var till Stadium i Farsta idag, ganska utplockat men en kasse lyckades jag ändå få med mig. Jag betalade 375 kr ,ord. pris ca 1300 kr.

• helt fantastiskt

Tror någon sa veckan ut om jag inte minns fel... Kanske dumt att säga när jag inte är 100 men har alldeles för mig det! ring vett ja!! Har shoppat där som en tok, massa fina saker, supernöjd, fast ett antal tusen fattigare men massor bra och fina saker!!!

• t h o w e

Stadium har rea tills på söndag.. Barkarby och kista har jag hört inte har så mycket kvar.. Sen har du ju stinsen och Täby i norrort..

• oOMayaOo

Är det någon som vet hur det ser ut med Stadiumbutikerna i centrala Sthlm, om de har mycket kvar på rean?

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2