• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • aglili

b-chic (kläder i större storlekar dam) hade ½ reapriset på väla Helsingborg idag.

• Toppen9

Timberland kängorna - vilka storlekar finns de i? Min lille har 21 nu i vinter. (sitter och surfar från mobilen och kan tyvärr inte titta efter själv)

• TeDrickaren

är det fortfarande halva rea priset på lindex?

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • Linapina
    TeDrickaren skrev 2011-08-02 18:56:35 följande:
    är det fortfarande halva rea priset på lindex?

Ja, i alla fall i den Lindex-butiken jag var inne i idag.
  • Linapina

Någon som vet om de har REA på bärselar någonstans? Ex, babyproffsen, begginners eller Kära Barn? (Uddevalla/Trollhättan)

• Tensia

någon som vet hur det ser ut i växjö tex på kappahl har de halva reapriset där och maxi??

• helt fantastiskt

Tackar såååå för tipset om timberlandkängorna!!! Har ringt nu och hittat en butik inte närmsta tyvärr men en utflykt dit är alltid trevligt och absolut värt pengarna när man kan fynda så fina skor för 100kr!!! Tack än en gång och tack för bilden me det gjorde att jag kunde förklara dem fint i detalj!!! TACK!!! Som jag sagt tidigare är det bästa rean ever på stadium!!! Så ni som inte varit där passa på nu innan söndag som är sista dagen!! Såklart inte lika stort utbud nu men lite fynd går nog att hitta!!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2