Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Hittade timberlandkängor jag med
b-chic (kläder i större storlekar dam) hade ½ reapriset på väla Helsingborg idag.
Timberland kängorna - vilka storlekar finns de i? Min lille har 21 nu i vinter. (sitter och surfar från mobilen och kan tyvärr inte titta efter själv)
Någon som har koll på reor i barnbutiker??
Barnens hus i västerås/hälla hade 30-70% rea på några spjälsängar. Lagerrensning kallade dem det.
är det fortfarande halva rea priset på lindex?
Någon som vet om de har REA på bärselar någonstans? Ex, babyproffsen, begginners eller Kära Barn? (Uddevalla/Trollhättan)
någon som vet hur det ser ut i växjö tex på kappahl har de halva reapriset där och maxi??
Saknar halva rean på coop å hemtex... Någon som vet?!
Tackar såååå för tipset om timberlandkängorna!!! Har ringt nu och hittat en butik inte närmsta tyvärr men en utflykt dit är alltid trevligt och absolut värt pengarna när man kan fynda så fina skor för 100kr!!! Tack än en gång och tack för bilden me det gjorde att jag kunde förklara dem fint i detalj!!! TACK!!! Som jag sagt tidigare är det bästa rean ever på stadium!!! Så ni som inte varit där passa på nu innan söndag som är sista dagen!! Såklart inte lika stort utbud nu men lite fynd går nog att hitta!!