• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • proudtobe

Hängde med dåligt... är det halva reapriset på hemtex? såg chuggingtonlakan där som jag vill ha som var på rea

• Buttelina
    proudtobe skrev 2010-07-27 09:36:45 följande:
    Hängde med dåligt... är det halva reapriset på hemtex? såg chuggingtonlakan där som jag vill ha som var på rea
    på en del är det.. dukar gardiner och smått.. men inte på lakan, handdukar kuddar mm.. inte här i alla fall
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • romlen

Har ringt precis nu, både till kundtjänst och butik och enligt de blir det ingen 2 för 1 på barn idag heller.
    Dock har Lindex.se 2 reaplagg till priset av 1 idag!

• Tessie tessie

Har ni sett att det är t2b1 på shoponline, även barnkläderna! Låter ju som att det borde va det i butik också då.

• Tessie tessie

Jag ringde lindex i jönköping. Inget 2f1 eller halva rean ännu på barn. Hon trodde däremot att det inte var omöjligt att det skulle bli i veckan. Vi får fortsätta ha ögonen öppna:) Jag hoppas att man får ett medlemssms snart, det brukar det ju komma.

• star67

någon vet om det är fortfarande halva priset på kahppal?? var det halva rea på accessoarer också ?? köpte från en butik för halva priset men andra butik var inte på halva rea priset!!

• AnkiFalun

var inte halva rea priset på kappahl igår iaf.

Har ju bara varit en sväng för dom som är medlemmar förra veckan

• USB
    Kinne79 skrev 2010-07-26 21:21:43 följande:
    Nja, det finns iaf 3 i Dalarna. Falun, Borlänge och Avesta. Sen finns det även i Sala, Fagersta och Gävle om du bor nära någon av de orterna. Lycka till!
    Jaha, i butiken sa de att det bara fanns två....
  • h80

hur var det med åhlens, skulle de börja med halva rea snart?

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2