• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • aglili

Fyndade en kofta till mig för 40 kr, en kofta till dottern för 50 kr och en par regnbyxor till dottern för 60 kr på Lindex. *nöjd*

• Lejån
    passau skrev 2010-08-05 07:39:47 följande:
    Tror vi hemTex börjar idag?
    Man kan ju alltid hoppas!
    längtar efter sommar & sol
  • papprika
    passau skrev 2010-08-05 07:39:47 följande:
    Tror vi hemTex börjar idag?
    Kan Hemtex börja idag alltså...??Tungan ute

Hur brukar deras rea vara, har de halva-reapriset på all rea? 
  • proudtobe

I Karlstad så hade de halva reapriset på hemtex förra veckan redan... det var en del som det var halva rea på och en del som det "bara" var rea på. men de hade ganska mycket på halva halva... mysiga filtar, gardiner, påslakan m.m m.m m.m

• proudtobe

Kan för övrigt rekomendera stadiums rea!!! Fyndade som f** där...  asschyssta pumaskor t mig själv... bagy jeans t mig själv... jeansshorts t frun och en t-shirt... massa strumpor till lillkillen... allt för 500kr!! bara skorna hade kostat 1100 förut. De hade massa barnskor och även en hel del barnkläder... och massor av dam och herrkläder på rea och halva reapriset på nästan allt!! ...iaf i karlstad då... Fanns mängder av skor

• HugoochVilma
    COOP Forum (Vinsta för min del) då? Vill ju fynda skor Tungan ute....
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • väntar i Kina kön

Tack för tipset om att handla på lindex via nätet. Köpte massor av kläder, inte mycket på rea kvar men de har så mycket köp 3 betala för 2.Vad enkelt....

• Lejån
    proudtobe skrev 2010-08-05 09:01:44 följande:
    I Karlstad så hade de halva reapriset på hemtex förra veckan redan... det var en del som det var halva rea på och en del som det "bara" var rea på. men de hade ganska mycket på halva halva... mysiga filtar, gardiner, påslakan m.m m.m m.m
    Ja, halva rean på dukar, filtar och gardiner har det varit ett tag nu.

Själv väntar jag och hoppas att det kommer halva rean på täcken och kuddar och sånt.
    längtar efter sommar & sol
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2