• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Förälskad
    Snorky skrev 2010-08-02 19:56:37 följande:
    På maxi såg jag skottkärror på rea... om det var halva på 199??? eller om den kostade 199...
    Alltså inte en barn skottkärra, för det var väl en sådan du menade? Jag var lite otydlig kanske Flört

Jag har hittat en sandlåda nu iaf på kampanj. Det känns som att sandlådor är slutsålt överallt men den har ska jag köpa imorn om den finns kvar.
  • Snorky
    Förälskad skrev 2010-08-02 20:22:54 följande:
    Alltså inte en barn skottkärra, för det var väl en sådan du menade? Jag var lite otydlig kanske Flört

Jag har hittat en sandlåda nu iaf på kampanj. Det känns som att sandlådor är slutsålt överallt men den har ska jag köpa imorn om den finns kvar.
    Nä, jag menade en stor... det var såna jag såg, inga små
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Förälskad
    Snorky skrev 2010-08-02 21:39:51 följande:
    Nä, jag menade en stor... det var såna jag såg, inga små
    Nämen oj, det var billigt i sånt fall, det måste nästan vara på REA:n. Jag ska storhandla på Ica Maxi imorn så då ska jag kika efter. Tack för tipset, hoppas de har den där jag ska handla.
  • Linapina

Hejhej!

Var på Gina Tricot idag, och där hade de 99;- 49;- och 29;- på rean! Alla smycken var för 19;- tror jag.

Har ingen aning om de nyss börjat med det eller om det varit så länge men jag fick iaf fyndat ett linne och en top för 98;-! :)

• emme 86

Jag var inne på HM i borås här om dagen o kollade bland babyrean o hittade en body i 100%ull för 30kr, snacka om billigt!!!
    Det är helt klart mitt bästa köp denna rean.

• Förälskad
    passau skrev 2010-08-03 20:41:49 följande:
    bokat resa till Polen, hoppas så klart på bra fynd
    Skojsigt. Är du från Polen? Jag skulle vilja åka till Ryssland. Jag känner ingen där ifrån och jag kommer inte från Ryssland men landet lockar. Dock vet jag inte om man kan fynda där Glad
  • väntar i Kina kön

Finns det inte någon halva rea priset sida på nätet? Har så långt till affärernaRynkar på näsan

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2