Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Frågade på kappahl idag.... Dom butikerna. Som har för mkt rea kvar får inte ha halva... Tvärt omot vad jag tycker e logiskt...
I Örebro har kappahl bara halva reapriset på märkta plagg, vilket är ytterst få, inte ens på allt som var med på första omgången. Konstigt det där... är väl bara att köra halva så de blir av med det... alla väntar ju iaf tills de kör halva.
Köpte ett par goretex skor adidas, helt suveräna. Kostat 699:- finns nu på stadiums rea för 199:-.
Perfekta att ha i höst när det är regnigt och lite kyligt!
http://www.stadium.se/sport/uteliv-resa/skor/087808/adidas-rhyolite-gtx-mid-cf-i
Sonens fot var 14,5 så vi tog 16,3 i innermått, alltså strl 26. Han är 2 år och 1 månad. Vi hade likadana förra året fast med knytning. De är så bra!
min sons fot är också 14.5...ska jag också sats på 26.an eller? Växer foten så fort? Tänk om jag köper dem och dem inte passar förrän på våren?
Nä nu har jag beställt skorna i storlek 26..kom på att man har ju tjocka strumpor i också :) Tack för tipset
Förälskad:
Jag var på Stadium i Valbo för några dagar sedan och det var inte mycket att hurra för. Inga barnskor alls (i princip), inga regnställ eller jackor. Lite badkläder, gympadräkter och t-shirts. Jag handlade ingenting (och det är inte likt mig). Vuxenkläder tittade jag inte på, så det kan jag inte uttala mig om.
men oj! vad billigt! och jag som köpt ett par pax för 199, utan goretex. 16,3 cm i storlek 26. Sonen har 15,3 så då borde 27 passa, den borde ju vara ca 1 cm längre? hade varit skönt med ett par skor som inte blir blöta för att han springer i daggvått gräs.
tack för tipset!