• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • h80

köpte tomtekläder o pepparkakskläder till barnen på lindex idag (tidigt jag vet) men jag fick 2 velourtomtedressar, 1 velourtomteklänning o en pepparkaksdress för 103kr Glad

• star67
    h80 skrev 2010-08-05 19:31:23 följande:
    köpte tomtekläder o pepparkakskläder till barnen på lindex idag (tidigt jag vet) men jag fick 2 velourtomtedressar, 1 velourtomteklänning o en pepparkaksdress för 103kr Glad
    Jag har köpt sånt redan föra gång när de hade halva rea för 12 kr stSkrattande
  • Förälskad
    star67 skrev 2010-08-05 19:49:47 följande:
    Jag har köpt sånt redan föra gång när de hade halva rea för 12 kr stSkrattande
    Jag har MASSOR som jag köpte för 10 kr styck på Ica Maxis utförsäljning efter jul Tungan ute Jag hade tänkt sälja några på tradera.
  • Flickmamma
    proudtobe skrev 2010-08-05 09:09:07 följande:
    Kan för övrigt rekomendera stadiums rea!!! Fyndade som f** där...  asschyssta pumaskor t mig själv... bagy jeans t mig själv... jeansshorts t frun och en t-shirt... massa strumpor till lillkillen... allt för 500kr!! bara skorna hade kostat 1100 förut. De hade massa barnskor och även en hel del barnkläder... och massor av dam och herrkläder på rea och halva reapriset på nästan allt!! ...iaf i karlstad då... Fanns mängder av skor
    Inte på Stadium på gågatan i Malmö, var där idag och hittade ingenting!Gråter
  • Flickmamma

En snabbrunda på Lindex barn dag resulterade i 4 tunikor och 1 baströja samt 2 diadem för den nätta summan 178 kr! Bara en av tunikorna hade kostat 179 kr, förstår inte att de kan tjäna något!

• Flickmamma
    Flickmamma skrev 2010-08-05 21:15:40 följande:
    En snabbrunda på Lindex barn dag resulterade i 4 tunikor och 1 baströja samt 2 diadem för den nätta summan 178 kr! Bara en av tunikorna hade kostat 179 kr, förstår inte att de kan tjäna något!
    Ska till Ystad imorgon, blir en sväng in på Lindex där. Brukar ha jättebra rea där!
  • passau
    zasata skrev 2010-08-05 19:25:47 följande:
    VILKEN!!!!??? Fanns det så man kunde koppla och göra den som vagn? I så fall väntar jag på sms från dig ;)

Jag messade ju dej från affären! :-S fick du inte d? Men inte göra kärra av den...
  • Malo
    proudtobe skrev 2010-08-05 09:09:07 följande:
    Kan för övrigt rekomendera stadiums rea!!! Fyndade som f** där...  asschyssta pumaskor t mig själv... bagy jeans t mig själv... jeansshorts t frun och en t-shirt... massa strumpor till lillkillen... allt för 500kr!! bara skorna hade kostat 1100 förut. De hade massa barnskor och även en hel del barnkläder... och massor av dam och herrkläder på rea och halva reapriset på nästan allt!! ...iaf i karlstad då... Fanns mängder av skor
    Vilket stadium var ni på? Bergvik eller inne i stan? Skor skulle behövas här.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2