• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • aglili

Nån som vet om de tär ½ i butik också?

• loppa80

Det är halva reapriset på lindex nu, iaf i helsingborgsbutikerna och i hyllinge...hitta 2 pat byxor idag stl 92 till sonen, under 100lappen :P

• Kinne79

Japp, halva reapriset på mitt Lindex också, det var väldigt urplockat så jag är glad att jag handlade på t2b1 istället.

• Sofeus

Halva reapriset på lindex och halva reapriset på kappahl nu i butik!!

• Snorky
    Sofeus skrev 2010-08-04 16:32:08 följande:
    Halva reapriset på lindex och halva reapriset på kappahl nu i butik!!
    fast inte allt på kappahl... bara vissa utvalda plagg... iaf i Örebro
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • LindaPalm

Här var det också mkt utplockat på Lindex. Jag köpte en tröja till mig själv för 30:- och 2 par strumpr för 7:- samt ett par byxor till 3åringen för 50:-.  Detfanns en skaljacka i grön kvar strl 128 om det är ngn som behöver. Arlandastad.

• Line80
    LindaPalm skrev 2010-08-04 20:46:53 följande:
    Här var det också mkt utplockat på Lindex. Jag köpte en tröja till mig själv för 30:- och 2 par strumpr för 7:- samt ett par byxor till 3åringen för 50:-.  Detfanns en skaljacka i grön kvar strl 128 om det är ngn som behöver. Arlandastad.
    typiskt den butiken att alltid ha dåligt me rea.. då gör det inget att jag inte haft möjlghet att åka dit än
    ..:: Nicole 2002 & Colin 2005 :: Lillasyster BF aug/sept 2010 ::..
  • Elisabeth83

I Linköping var det också halva reapriset på lindex, kappahl och åhléns idag!

Älskar mitt sötaste lilla Z!
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2