• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Xgirl83
    väntar i Kina kön skrev 2010-08-03 22:31:30 följande:
    Finns det inte någon halva rea priset sida på nätet? Har så långt till affärernaRynkar på näsan
    Nja, det jag känner till är "tag 2 betala för 1" i Lindex webshop, men det är nog rätt utplockat. www.lindex.se
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • h80
    väntar i Kina kön skrev 2010-08-03 22:31:30 följande:
    Finns det inte någon halva rea priset sida på nätet? Har så långt till affärernaRynkar på näsan
    polarn o pyret har ju 70%
  • aglili

Nu har lindex ½ reapriset på hemsidan. Vad tror ni? Gäller det i butik också?

• passau
    Förälskad skrev 2010-08-03 21:06:29 följande:
    Skojsigt. Är du från Polen? Jag skulle vilja åka till Ryssland. Jag känner ingen där ifrån och jag kommer inte från Ryssland men landet lockar. Dock vet jag inte om man kan fynda där Glad
    nope är hel svensk, men hade ingen lust att flyga med liten... har funderat på billig shopping och deras sandstränder förr och nu gjorde vi slag i saken
  • Förälskad
    passau skrev 2010-08-04 08:51:17 följande:
    nope är hel svensk, men hade ingen lust att flyga med liten... har funderat på billig shopping och deras sandstränder förr och nu gjorde vi slag i saken
    Härligt! Ha en skön semester!!
  • Xgirl83
    aglili skrev 2010-08-04 08:43:29 följande:
    Ooh, spännande...!
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Förälskad
    Njae, jag tror inte det. Jag var på Lindex igår och då var det inte halva rean. Men kanske att de blir halva rean idag?!
  • HugoochVilma
    Jag har lagt massor i varukorgen, men det dras ändå "bara" tag 2 betala för 1!
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • HugoochVilma
    HugoochVilma skrev 2010-08-04 09:40:14 följande:
    Jag har lagt massor i varukorgen, men det dras ändå "bara" tag 2 betala för 1!
    Nej, nu funkade det Skrattande
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Sofeus

Toppen!! Gjorde 2 fina fynd på Lindex hemsida precis. Ett par shorts som jag sett tidigare i somras men ej på rea i butik 50 kr nu bara :)

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2