• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Tessie tessie

Jag var till maxi idag och fick förklarat för mej att rean kan skilja väldigt mycket från butik till butik. Jag får väl hoppas att de sänker trehjulingarna så småningom. Någon som vet någon annan butik med billiga trehjulingar annars?

• star67
    LindaPalm skrev 2010-08-01 20:42:18 följande:
    precis en sån!

Sophiie: Ja precis, Åhlens city var det :)
    jag tror jag hitade en på ålens för 99 kr men de var slut när de började halvarea priset o jag tyckte att den är för litet.  men funderar på danna den också är för 99 kr nu.  www.rusta.se/pool_deluxe_crystal_cp70101226.html
  • winters
    Förälskad skrev 2010-08-01 20:40:26 följande:
    Vad är frikopplade pedaler Skrattande?
    Om man skjuter på dem så behöver inte pedalerna snurra runt utan står still och sedan kan de trampa själva, så slipper man nog några blåmärken och ömma tår! :)
    Oscar 091001
  • Förälskad
    winters skrev 2010-08-01 20:54:41 följande:
    Om man skjuter på dem så behöver inte pedalerna snurra runt utan står still och sedan kan de trampa själva, så slipper man nog några blåmärken och ömma tår! :)
    Aha. Tänk att det visste inte jag, tack för att du sa det. Det låter ju som en superfunktion Skrattande
  • AochJsMamma
    winters skrev 2010-08-01 20:34:07 följande:
    Vilken maxi var det de tog 199 då och var det frikopplade pedaler?
    Maxi Mölndal tog 199, tror inte det var frikopplade pedaler, men det har vi på den andra (en Kettler) så det gör inte så mkt för vår del, men det är en superfunktion..
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Smultronhjärta
    zasata skrev 2010-08-01 20:48:09 följande:
    vilken maxi då? finns det många?
    Det finns två-vid högskolan och flygstaden. Det var på flygstadens Maxi som jag såg den
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • zasata
    Smultronhjärta skrev 2010-08-01 21:23:26 följande:
    Det finns två-vid högskolan och flygstaden. Det var på flygstadens Maxi som jag såg den
    ah, inte fler :( sambons föräldrar var i danmark tills ons så då är det nog slut :(
    stackars svärmor, igår fick hon gå till Åhlens..
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2