• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Line80

borde inte det bli rea på stadiums nätshop snart?

♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥★♥ Seline 100823 ♥
  • Linda T
    passau skrev 2011-01-11 12:52:24 följande:
    varit och försökt laga min vagn och har därför itne kunnat vidarebefodra några sms...

återkom i em om ni behöver det för detta verkar ta tid... (flygskada)
    jag har fortfarande inte fått något från kappahl och jag hann inte in till stan ändå.. så jag skulle uppskatta smset :)
  • Scarlett77

Brukar H&m rea sin rea? Tycker alltid deras rea är lite dålig, aldrig direkt billigt!

Såg idag att Lindex börjat med 2 för 1 men det gäller bara strumpor haha kan man ju vara utan :)

Åhlens körde köp 5 betala för 4 på vissa grejjer, inte heller så lockande. Dom hade väldigt dåligt med leksaker på sin rea än så länge....det var mest grejjer som var med på förra rean i sommras tyckte jag men det verkade dessutom som dom dragit ner ordentligt på hela sitt sortiment med leksaker.

• passau
    Linda T skrev 2011-01-11 17:54:15 följande:
    jag har fortfarande inte fått något från kappahl och jag hann inte in till stan ändå.. så jag skulle uppskatta smset :)
    jag skickade till dej ju!
  • Tensia

hej
    jag har inte heller fått något sms =( är det någon vänlig själ som skulle vilja skicka det till mig??

• star67
    Tensia skrev 2011-01-11 18:48:53 följande:
    hej
    jag har inte heller fått något sms =( är det någon vänlig själ som skulle vilja skicka det till mig??
    i min butik gick bra utan sms hon bara frågade om man är medlem eller inte om man är medlem det går om man inte är medlem får man anmälla sig o få rabatter direkt.
  • Linda T
    passau skrev 2011-01-11 18:32:53 följande:
    jag skickade till dej ju!
    Hmm.. konstigt! Det har inte kommit fram Obestämd Kollade mina skickade meddelanden och du har fått rätt nummer iaf!
  • Tensia
    star67 skrev 2011-01-11 19:04:24 följande:
    i min butik gick bra utan sms hon bara frågade om man är medlem eller inte om man är medlem det går om man inte är medlem får man anmälla sig o få rabatter direkt.
    ok, fast jag är nog lite feg om det nu inte skulle funka genom att bara tala om att man är medlem, jag har nämligen en bit att köra.
  • Mineo
    Scarlett77 skrev 2011-01-11 17:55:36 följande:
    Brukar H&m rea sin rea? Tycker alltid deras rea är lite dålig, aldrig direkt billigt!

Såg idag att Lindex börjat med 2 för 1 men det gäller bara strumpor haha kan man ju vara utan :)

Åhlens körde köp 5 betala för 4 på vissa grejjer, inte heller så lockande. Dom hade väldigt dåligt med leksaker på sin rea än så länge....det var mest grejjer som var med på förra rean i sommras tyckte jag men det verkade dessutom som dom dragit ner ordentligt på hela sitt sortiment med leksaker.
    här har åhlens ta 3 betala för 2 på barnklädesrean
    ♥ Son 2005 ♥ Son 2006 ♥ Bäbis bf 110720 ♥
  • charmmiss

skulle oxå vilja köpa kaxs ytterkläderna, men här fanns det bara st 86 kvar, o en enda overall o den var inte ens nedsatt. köpte ett par cerisa everest stövlar till dottern för 100kr, de hade bara ett enda par kvar,igår var det inte halvarea på den, men idag hade de sänkt den o precis rätt storlek, jag har 4 m till stadium så jag brukar vara där ibland eller jag har ju nära till nästan alla butiker då jag jobbar på köpcentrum.
    Nilsons hade börjat med 70% på en del skor, bl.a snygga vagabond stövlar.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2