Januarimammor 2006 del 21
Här kommer fortsättningen på vår långkörare... Hoppas ni hänger med hit!!
Välkomna alla gamla bekanta och även nya om det skulle dyka upp nån sån!
Här kommer fortsättningen på vår långkörare... Hoppas ni hänger med hit!!
Välkomna alla gamla bekanta och även nya om det skulle dyka upp nån sån!
Doriah: Fin-Pälsan! Jag har ju också en liten Pälsa nu. Hon är 2,5 år och tiden går så fort!
Skogis: Jag upplever att också VIlle är en helt annan person än faktiskt i våras. Han har ett helt annat lugn och har inte lika många utbrott. Han är för närvarande supergullig med sin syster och tar väl hand om henne. Hon är en riktigt envis liten tjej med massor med skinn på näsan. Hon älskar att retas med sin bror.
Roligt att se bilder och vad stora de blivit våra små. Helt otroligt.
Otroligt att ni/vi finns kvar - jag har inte varit aktiv här på lång lång tider men har nu börjat komma hit oftare och oftare. Kul att se att gruppen finns kvar.
Såg ni pratat om längd och vikt, Roni var 108cm och vägde 18kg sist vi var på diabeteskoll.
Han fick ju diabetes då han var 1år 2mån och då tog det tillbaks på vikt och längd mycket men han har nog senare kommit ikapp.
Just nu går vi på talterapi utredning för att se vad vi kan göra åt hans talsvårigheter, dessutom skall det göras en massa andra utredningar också för han har väldiga "myror i brallan".
Så våran lillkille har nog satt sin mammas energi på prov MEN han är en otroligt levnadglad, pratsam, social kille som hinner med mycket.
Härligt att "se" dig Netta!
Yulle - Pälsor är bra!
Moa
Härliga bilder
Roligt att se så många bilder! Ska försöka fixa fram några på mina också, men måste nog konsultera maken först - han har gjort om här så nu hittar jag inte kamerabilderna i datorn längre. Tur att en av oss är tekninsk när inte den andra är det
Julia fyller 5 om två månader o Linus blev 2 i somras så de växer!
Hej alla mammor!!!! Vad kul att se att tråden finns kvar.
Det var nästan ett år sen jag var inloggad på FL sist tror jag men nu har jag hittat hit igen efter att en helt oplanerad lite skrutt bestämde sig att flytta in i min mage. Vi är i chock här hemma men ganska glada ändå Jag hoppas att allt är bra med er alla.
KRAM Linda (mamma till Freja-Lo och Eli)