• Stinis 10

Januarimammor 2006 del 21

Här kommer fortsättningen på vår långkörare... Hoppas ni hänger med hit!!

Välkomna alla gamla bekanta och även nya om det skulle dyka upp nån sån!

ღ Julia 051206 ღ ღ Linus 080717 ღ
  • Svar på tråden Januarimammor 2006 del 21
  • Liljan77
    tahira skrev 2011-03-20 11:26:23 följande:
    Liljan - Hur gick det med kalasen?

Honey - Hur har det gått med glasögonen? Hur känns det nu?

Jag ville bara in och säga hej. Både jag och Spike har haft nackspärr i dagarna men nu är vi äntligen bättre. Hoppas att våren är på väg till er i Sverige också!
    Kalaset gick jättebra.Barnen hade roligt,annat va de väl med några föräldrar.
    Vissa kan inte stiga ner från sina höga hästar å de får jag väl ta,tyvärr.

Hu för nackspärr.
    Här vankas de vår,iaf imiten av blekinge.Helt underbart =)
  • skuggan av framtiden

Hej hej !!

Jag kan inte fatta att det snart gått ett år. Anton blir 1 år på torsdag och springer omkring här hemma.

Han har gåt i ca 2 månader han ville ju inte krypa så han ställde sig upp och gick istället.
    Maten har varit ett problem. Han vill inte äta mat alls bara ha bröstet fortfarande.
    jag har försökt allt precis allt.
    Men han växer och går upp i vikt så vi ska inte oroa oss enligt bvc.

Moa älska fortfarande sin lillebror så det har inte varit syskon rivalitet här ännu kommer kanske senare.

Hoppas att allt är bra med er
    kramar jenny
    GoaMoa och Anton Panterns ღ Mamma
  • skuggan av framtiden

Vill bara önska er en glad sommar från oss.

Kram på er alla och hoppas att er sommar blir underbar.{#emotions_dlg.flower}

GoaMoa och Anton Panterns ღ Mamma
  • Daggdroppen
    Glad sommar till er med från oss Blev så glad då jag såg ett nytt inlägg i tråden. Kul att den lever vidare!

Här lärde sig sonen att cykla igår så nu är det lycka! Han har inte alls varit intresserad av skidning eller skridskoåkning och vid femårskontrollen var balansen det det enda han kunde förbättra. Så nu hoppas jag att vintersporterna blir roligare bara han får balansen tränad av cyklingen Ikväll har vi varit på knatte, alltså "friidrottsträning" för små. Även lillasyster på 2 år var med och tyckte det var skoj. Mest en massa spring, bollkastning, balansträning, 60 m osv.

Själv har jag fått sommarlov och har börjat njuta! Ska på en del korta resor men mest ska vi bara vara hemma i sommar. Ska bli så skönt! Har min trädgård att fixa med och då mår jag bra

Hur har ni andra det?
  • doriah

Här kommer en bild på två midsommarfirerskor, den ena lite mer medgörlig än den andra när kameran kommer fram
    Hoppas ni alla har det fint och att semestrarna startat hos er också! Vi är nyss hemkomna från en vecka i svärmors stuga på Öland - superhärligt!!

Här händer det grejer annars - våren har bjudit på nytt jobb, bröllop (finally!! ) och en liten överraskning i magen - ingen var mer förvånad än mamman själv men nu känns det jätteroligt!!

Kram till er alla fina januarisarHjärta
    Elsa och Lovis mamma
  • doriah
    Liljan77 skrev 2011-07-13 18:09:52 följande:
    Va kul.Grattis doriah =)
    Va söta dina flickor e =) 
    Tack snälla du!!{#emotions_dlg.flower}
    Elsa och Lovis mamma
  • Sodaspring

Grattis från mig med.
    Vi ska också få en till. Det blir en kille till...

Trevlig fortsatt sommar till alla!

ღAnthony jan 06ღKian nov 07ღ
  • doriah

Tack snällisar!!
    & grattis Soda - vad roligt!! Vi vet inte vad det blir för sort här...ska på UL om ett par veckor men ska nog inte kika

Elsa och Lovis mamma
Svar på tråden Januarimammor 2006 del 21