Januarimammor 2006 del 21
Här kommer fortsättningen på vår långkörare... Hoppas ni hänger med hit!!
Välkomna alla gamla bekanta och även nya om det skulle dyka upp nån sån!
Här kommer fortsättningen på vår långkörare... Hoppas ni hänger med hit!!
Välkomna alla gamla bekanta och även nya om det skulle dyka upp nån sån!
Mihiii!! Ooo, vad roligt Linda!!
Bebben - vad söt hon är!
DORIAH- 
Nu ska jag försöka läsa ikapp mig lite...
Nejmen vad kul nda! Grattis
Bebben: Hon är så söt
Grattis nda!!! 
Tack söta ni! Fast jag det verkar som att vi alla lyckats producera söta barn! Bra jobbat av oss! 
Naomi är än så länge ensam barn fast hon har en bonussyster på snart 2 år. Vi planerar att skaffa en bebis till, men först ska vi gifta oss jag och min nyfunna drömprins 
Grattis NDA till bebisen! Skoj!

Tack så mycket! Fredrik har idag efter 21 år äntligen lagt av med fotbollen och det ska bli så skönt att få ha honom hemma på kvällar och helger och slippa rodda allt själv. Jag har verkligen legat på gränsen till nervöst sammanbrott den senaste tiden med jobb, plugg, hem och två barn som står varandra så nära och delar allt och därför bråkar konstant samtidigt som jag har varit så trött pga graviditeten. Det ska bli skönt att äntligen kunna dela på ansvaret för allt och att få se varandra på helgerna även om jag lider när jag ser hur hårt det är för honom att sluta med hans dröm.
Jag har inte orkat läsa allt i tråden än men jag har iaf tittat på bildena. Det är otroligt att alla barn har blivit så stora. Visst vet man egentligen om det eftersom man har en i samma storlek hemma men ibland hängar man inte med på att alla andra som man följt som bebisar växer i samma takt.
Honey - vilka sötingar!!
Oj vad kul att kika in här!!!!! 

JÄttegrattis Nda!!!!
Vad roligt!
HÄr hemma har vi kommit bra in i vardagen med fsk inskolning klar för lillasyster sen ett litet tag tillbaka
båda barnen går nu på fsk och båda jag och D jobbar 100%.
Ska på försenad 18 mån koll för lillasyster i början av nov, tänkte kolla mått på Sandra med då
HOn är iaf över 115 cm (vet sen hon fick åka vissa attraktioner på nöjesfält i somras) och väger ca 21 kg.
Hej!
Kikar in här, det är inte så ofta nu för tiden
Tänkte passa på att önska god jul till alla!
Och herregud, det är mindre än en månad kvar tills Alice blir 5. Hon är ingen bebis längre, det är bara att inse
.
Det är väl dax att börja med kalasplanerna också.
STOR KRAM PÅ ER ALLA