Januarimammor 2006 del 21
Här kommer fortsättningen på vår långkörare... Hoppas ni hänger med hit!!
Välkomna alla gamla bekanta och även nya om det skulle dyka upp nån sån!
Här kommer fortsättningen på vår långkörare... Hoppas ni hänger med hit!!
Välkomna alla gamla bekanta och även nya om det skulle dyka upp nån sån!
Jag följer också fortfarande tråden och hoppas verkligen inte att den läggs ner! Alltid lika kul att få läsa lite vad som händer i allas liv och hur alla barnen växer 
Oj, det var inte igår... ![]()
Nu har jag läst lite och OJ, vad det händer grejer...
Grattis till alla nya bebisar, beklagar skilsmässor/separationer och jobbiga relationer och...vad var det nu igen?!
Lika förvirrad som vanligt är jag. Barnen växer och frodas. Jag tycker att livet bara blir lättare och lättare var dag som går. Håller på att söka nytt jobb också. Mycket välbehövligt, men svårt...
Ska försöka hänga med lite mer här.
Kramar till er alla (kan inte fatta att det snart har gått 6 år...)
Tack så mycket för era gratulationer!
Kan inte heller fatta att tråden "levt" så länge, våra små 06:or börjar bli så stora.
Hur långa/tunga är era barn nu?
Ville är cirka 110 och väger 20-21 kilo.
Elsa min lilla gose-knos är 111 cm och väger stolta 24 pannor
Enligt nåt bmi-elände jag såg låg hon på gränsen till fetma men hon är inte tjock alls så jag vet inte riktigt...
Grattis till Honey och bebisen!
William är väl också kring 110 och 20 kg.
Doriah: Ta det med en nya salt. Visst har hon alltid varit ganska stor. Stor som i att hon följer sin egen krurva utan att vara fet alltså. Underbart söt är hon ju säkert ännu
Du minns väl att hon är paxad till William?
Hur har ni annars det allesammans?
Överlag tycker jag att Williams humör är betydligt stabilare än vad det var för ett år tillbaka. Då var det mycket tjafs om saker som han faktiskt kunde göra men som han inte orkade. Typ klä på sig, äta, osv. Nu sköter han både dusch, wc och mycket annat själv. Man märker att han har vuxit! Han tar också bra hand om sin lillasyster som ju är lite över 1½ nu. Han är hennes stora idol och allt han gör så gör ju förstås hon. På gott och ont
Själv återgick jag ju till jobbet nu i höst och trivs än så länge riktigt bra. Vi hade en grymt jobbig inskolning och första tid på dagis med Julia, men det gick över och nu trivs även hon.
Berätta gärna lite om era små ni också ![]()
Åh så jag stavar ikväll

nej då, skogis - det är ingen fara, jag har börjat släppa det där nu (efter snart 5 år
) för hon har ju som sagt alltid varit lite större. Jag försökte lägga in en bild på sötungen men den var nog för stor bilden - inte barnet
)...ska se om det går. William till svärson känns som en trygg framtidsplan
(fast det får nog bli på distans)
Jomen kolla - nu går det...tror jag. Här är hon Elsapälsan i egen hög person