• Stinis 10

Januarimammor 2006 del 21

Här kommer fortsättningen på vår långkörare... Hoppas ni hänger med hit!!

Välkomna alla gamla bekanta och även nya om det skulle dyka upp nån sån!

ღ Julia 051206 ღ ღ Linus 080717 ღ
  • Svar på tråden Januarimammor 2006 del 21
  • Rosagul
    Malaya skrev 2010-04-05 15:04:34 följande:
    Glad påsk!Vi är i fjällen med makens stora familj och har det skönt. Mindre kul är att barnens kusin blivit magsjuk Vi hade precis magsjuka hemma innan vi åkte och blev friska i precis lagom tid för resan, och eftersom det var den tredje magsjukan hos oss sen i februari så känner jag bara att jag inte pallar ytterligare en till. Börjar utveckla ett slags hat mot denna åkomma nu, fy faderullan. Skuggan: oooooh då är det ju alldeles jättesnart dags! Lycka till!
    Nä ni kan bara inte åka på den igen {#lang_emotions_cool}
    Synd att man inte kan vaccinera sig (på livstid) från sånt.....!

Jag minns när jag blev magsjuk på ett sportlov i fjällen var urtrist när de andra åkte och jag fick ligga och hulka mellan lakanen i sängen  i en trist stuga{#lang_emotions_frown}
  • skuggan av framtiden

Hej hej!

Nu åker jag iväg på inskrivning.
    Imorgon snusar jag bebis
    Oh vad jag längtar.

Kramar till er alla.

GoaMoas mamma ღ bf 100407
  • Rosagul
    skuggan av framtiden skrev 2010-04-06 08:20:27 följande:
    Hej hej!Nu åker jag iväg på inskrivning.Imorgon snusar jag bebisOh vad jag längtar.Kramar till er alla.
    Lycka till {#lang_emotions_heart}
  • JFL

Nu hoppar jag in också {#lang_emotions_heart}

Skuggan: Åååååh lycka till! Myyyyysigt med lite bebbe {#lang_emotions_baby} Kram

• tahira
    Hej hej! Nu åker jag iväg på inskrivning. Imorgon snusar jag bebis Oh vad jag längtar. Kramar till er alla.
    Lycka till!
  • Twinkle
    Hej hej! Nu åker jag iväg på inskrivning. Imorgon snusar jag bebis Oh vad jag längtar. Kramar till er alla.
    ÅH vad härligt! Lycka till! Hoppas allt går (gått?) bra!
  • doriah

Ååå - hejja skuggis!! Mys!

Malaya - oh no - hoppas ni klarar er!!

Elsa och Lovis mamma
  • Stinis 10

Hoppas du får njuta av din lilla bebis nu Skuggan!! All lycka till!!! {#lang_emotions_flower}

ღ Julia 051206 ღ ღ Linus 080717 ღ
  • Daggdroppen

Åh, hoppas allt gått bra Skuggan?!

Hihi, del 21 Finns det fler trådar som är så långlivade?

Minns inte om jag skrivit hur allt gått...

Jag är på benen igen nu. Ingen reumatism! Skönt!!! Men nu går jag till en naprapat, mitt bäcken visade sig vara vridet (som jag själv trodde). Rättare sagt SI-lederna. Det har blivit betydligt bättre men jag skulle nog inte klara av att springa maraton... Inte ens 1 km... Kan vara ute på gården och gå fram och tillbaka med barnen men det är ungefär vad jag klarar. Men men... jag hoppas mycket på naprapaten nu!!!

• Honey1982

Hejhej minns ni mig?
    Kikar in i tråden eftersom jag nu är tillbaka och lite mer aktiv på familjeliv igen.
    Kan inte fatta att våra små redan är 4 år och några månader!

Här är det också äntligen syskon på gång, i september ska Adam bli storebror om allt går som det ska .

♥ Adam 060123 ♥ Tvåan 100914 ♥
Svar på tråden Januarimammor 2006 del 21